@ Schoonderbeek,
De D2Xs-en zijn geweldige camera's om mee te werken. Maar op een of andere manier krijg ik niet de 'klik' met deze camera's die ik voorheen met de D200's had. Ik weet niet waar het aan ligt. Ik puzzel me suf. Maar kom er wel in uit.
Op Zandvoort heb je erg veel last van de hoge hekken rondom de baan (bijna op elk circuit) als toeschouwer. Maar er zijn zeker plekken waar je vanuit het publiek kan fotograferen. B.v. bovenop het pitgebouw kan je erg mooi de pitstops van bovenaf fotograferen. Ziet er altijd heel mooi uit. Ik vergeet dat altijd en denk er dan te laat aan.
Je kan ook bij de Hugenholz bocht achter de slagboom fotografen. Je ziet de auto's dan vanop de achterkant wegrijden richting scheivlak. Kan heel mooi zijn als er meerdere auto's achter elkaar rijden. Verder is het mogelijk om vanaf de duinen op de baan te fotograferen. Je kijkt dan op de auto neer met alle sponsornamen goed zichtbaar. Kies dan wel een plaats uit waarbij je ook nog iets van de curbstones of achtergrond ziet. Dit geeft altijd meer snelheid aan je foto en is ook mooier dan een lap asfalt.
Succes ermee.