Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Vandaag even wezen kijken naar de Giro 'D Italia. Ze kwamen langs ter hoogte van Soest.
Wat viel het tegen om foto's te maken zeg, het gaat allemaal zo snel. Ook zij ze allemaal niet even scherp helaas.
Hier een kleine impressie.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
Laatst gewijzigd door Schoonderbeek op ma mei 10 2010 8:23 pm, 3 keer totaal gewijzigd.
Nikon D90 18-105mm, 70-300mm, Sigma 105mm macro, Nikkor AF-S 50mm 1.8 en wat geluk
Dat klopt, vind het ook jammer. Was voor mij ook de eerste keer dat ik een sport vast leg op foto.
Zag de foto's van jou ook in het andere draadje, die zijn ook niet verkeerd. Maar ik heb ook maar een D60
Zal vast ook wel de verkeerde instellingen gebruikt hebben.
Nikon D90 18-105mm, 70-300mm, Sigma 105mm macro, Nikkor AF-S 50mm 1.8 en wat geluk
Hee leuk dat je ook daar wat foto's hebt geschoten. Wij hebben bij paleis Soestdijk gestaan. Helaas zijn mijn foto's niet zo'n heel groot succes, maar goed ik blijf oefenen. Ik zal er wel een paar laten zien hier op het forum. en dan worden het slechts enkele.
Ik heb je foto's van de wielrenners geprobeerd te verscherpen.
Het is wel iets verbeterd, meer kan en doe ik er niet aan dat wordt er voor de foto's niet beter op.
Een leuke serie hoor!
Ik heb ook wat foto's gemaakt, maar weet niet of het wenselijk en of gebruikelijk is ze in "andermans topic" te plaatsen.
Ze zijn te zien op http://www.fotolaar.nl/2010/Giro/giro.html
Groeten,
Je mag ze hier plaatsen maar we hebben ook een verzameldraadje van de Giro, die zag ik ook pas later nadat ik ze geplaatst had.
Ik heb nog even gekeken naar jou foto's, die mogen er ook zijn.