Foto 1

Foto 2

Foto 3

Foto 4

Foto 5

Foto 6

Foto 7
Je weet maar nooit hoe dit uitpakt . . . . . . . . .ArjanL schreef:Ehhhhh, heb je nog Nikon spulletjes in de aanbieding???![]()
Ik denk dat ik dááár nog maar even mijn wacht.gijsmondria schreef: Gooi de Rolleicord maar bij het oud ijzer, mooie foto's met jou bijzondere standpunten en de kwaliteit van de Samsung komt het helemal goed.
Misschien kun je straks met je spiegelreflex bellen . . . . . . Een Nikon GSM :mrgreen:Daniël schreef:Misschien gaan de cellphone camera's dan toch echt de reflex camera's vervangen![]()
![]()
Analoge film kan wel tot 40 jaar over datum zijn, met digitale film heb ik geen ervaring.ArendV schreef:Hoe oud is die mobiele telefoon, je weet dat mobiele telefoons veel sneller verlopen dan analoge film......
Ik vind het een uitdaging om te kijken hoever je kunt komen met een baggercamera als in mijn Samsung GT-S5230. Ik wacht nu nog op een mobieltje waar je analoog met kunt fotograferen.Patrick schreef:Goed dat je erbij zet dat ze met een telefoontje zijn gemaakt. Je bewerkt ze zo dat ze erg lijken op wat we van je gewend zijn. Leuk!
Welke telefoon is het trouwens precies?