Groepsfoto

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
JacTrum
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Re: Groepsfoto

Bericht door JacTrum » wo mei 12 2010 10:05 am

Klopt natuurlijk Leon. Maar als je het hebt over pakkumbeet 1,5 stop eronder gaan zitten hou je van die flits niet veel meer over, omdat het niet gaat over het overbruggen van méér dan 1,5 stop. Kortom, ik vond het niet nodig en ik weet echt hoe het moet :-)
Nikon D700 / Nikon 1.4/50 / NikonAF-S Nikkor 24-70mm 2.8 G ED / Nikon AF-S Nikkor 70-200mm 2.8GII / Micro Nikkor 2.8/105G ED / Nikon Speedlight SB910

Léon Obers
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *****

Bericht door Léon Obers » wo mei 12 2010 12:07 pm

JacTrum schreef:en ik weet echt hoe het moet :-)
Dan verbaast het me des te meer dat je desondanks aangeeft dat het flitsen niet nodig is, want ik zie in de opname echt dat het wel geholpen zou hebben een betere uitlichting te krijgen dan dat je nu laat zien met dat zachte tegenlicht. Die opmerking eerder van dickydik is er niet voor niets. Ik zie het ook en ik kan die opmerking begrijpen en ben het er zelfs mee eens. Zelfs jij begrijpt hem, maar doet het nu vervolgens af met "en ik weet echt hoe het moet".
Sorry, ik vind die opmerking echt een dooddoener, want je handelt er niet naar :!:
Vriendelijke groet, Léon Obers

D.Sauer
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ****

Bericht door D.Sauer » wo mei 19 2010 10:01 pm

ik heb een discussie losgemaakt geloof ik.
maar leerzaam hoe men er verschillend over denkt.
http://picasaweb.google.nl/Dick1273" onclick="window.open(this.href);return false;
Nikon D300s met wat NAS-bevredigende toebehoren.

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”