Zoektocht schroefje voor reparatie

Overige onderwerpen op het gebied van fotografie in het algemeen
Léon Obers
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *****

Re: Zoektocht schroefje voor reparatie

Bericht door Léon Obers » wo mei 12 2010 5:24 pm

:lol: :lol:
Nou ja, het blijft een interessant gegeven. Die links vanuit mijn vorige reactie voor al die schroefjes en gereedschappen komen dan nog wel een keer van pas voor toekomstige self repair oplossingen. :D
Vriendelijke groet, Léon Obers

selcuk
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door selcuk » vr mei 14 2010 5:09 pm

@Gongon,dank je wel.Inmiddels heb ik een 17-55/2.8 en heb deze objectief geschonken aan mijn broer die er met veel plezier aan gebruikt.
De kleine afwijking van je man ken ik,ik heb dozen vol met model-treinen liggen maar door huidig plaatsgebrek blijven ze erin zitten helaas.Ik kon er uren mee vermaken.
Ik ben zeer benieuwd hoe je man dat ringflitser dat gaat maken en de resultaten ervan.

@ Leon Obers.Zeer hartelijk bedankt voor je links dit kan me we eens van pas komen,en niet alleen voor objectieven! :wink2:
Ik heb ze allen opgeslagen in mijn archief.

@ A.Translator. Dank je wel.
Objectief was al buiten garantie en daarbuiten dat door eigen schuld vernield.
Aldus was het al een afgeschreven item.

@George013 Deze topic heb ik verwezen van een andere met een gestelde vraag.

gongon
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door gongon » vr mei 14 2010 5:41 pm

Als mijn man die ringflitser gemaakt heeft zal ik het laten weten. Ben benieuwd of het hem lukt. Al denk ik wel dat het kan lukken want wat mijn man zijn ogen zien dat maken zijn handen.
Het ligt er een beetje aan of hij alle onderdelen kan krijgen, want dat is best een heel gezoek. De print maakt hij ook zelf. Die heeft hij aan de hand van de foto in de elektuur al na getekend en daarna op speciaal papier over gebracht, dan komt daarna het etsen. Daar ben ik niet zo heel erg blij mee, want dat spul wat hij gebruikt is giftig en dat is hij dan allemaal in mijn keuken aan het doen. Maar goed hij is weer even lekker bezig.
Groetjes Gonnie.

Veel beloven weinig geven doet de gek in vreugde leven.

Plaats reactie

Terug naar “Overig fotografie”