Zowel het model als Vief en ik heb gisteren enorm genoten van de shoot. Marcelina was echt een natuurtalent terwijl ze zei het zelf nog nooit gedaan te hebben. Ik was nog niet klaar met mijn aanwijzingen of ze stond al precies hoe ik haar hebben wou. De gekozen locatie was helaas ook erg druk, dit i.v.m. een beelden tentoonstelling dus ook veel 'pottenkijkers'. Aangegeven dat als het haar stoorde, we ergens anders een kijkje zouden nemen maar ze pakte het heel professioneel op en stoorde zich er helemaal niet aan!
Maargoed, genoeg geklets, Hier alvast de eerste 2 van een hele hoop die nog zullen gaan volgen!
1:

2:

Er zullen snel updates volgen, ik heb een hele hoop goede foto's dus het wordt nog lastig om de beste er tussen uit te vissen.
Graag hoor ik serieus opbouwende kritiek, het is leuk om te horen ja foto 1 is mooi of foto 2 doet me niks, daar hebben we presentaties voor
De beloofde update!
4:

5:

6:

7:

8:

De volledige serie van 13 foto's zijn te bekijken op: http://jayoneill.com/photoshoot-with-marcelina" onclick="window.open(this.href);return false;