Deze reiger was niet zo heel erg bang, dus dat ging nog wel, wel jammer van dat riet vlak voor zijn/haar snavel.
Erg mooie plaat, ik zou zeggen, vaker die fototas meenemen in de ochtend, of worden de honden dan ongeduldig?gongon schreef:Zo, dank jullie wel. Deze fijne reacties had ik niet verwacht. Vond hem zelf wel goed, maar of een ander hem ook goed zou vinden dat is altijd nog maar de vraag.
Het is het dus toch wel waard om vroeg op te staan. Niet dat ik dat persè doe om foto`s te gaan maken, ik ga altijd zo vroeg op pad met de honden, maar af en toe neem ik mijn camera mee.
wjvanessen schreef:Erg mooie plaat, ik zou zeggen, vaker die fototas meenemen in de ochtend, of worden de honden dan ongeduldig?gongon schreef:Zo, dank jullie wel. Deze fijne reacties had ik niet verwacht. Vond hem zelf wel goed, maar of een ander hem ook goed zou vinden dat is altijd nog maar de vraag.
Het is het dus toch wel waard om vroeg op te staan. Niet dat ik dat persè doe om foto`s te gaan maken, ik ga altijd zo vroeg op pad met de honden, maar af en toe neem ik mijn camera mee.
Blacksheep schreef:Een prachtige foto Gon, zo te zien is je arm weer helemaal in functie