Bruggen [VERZAMEL]
Re: Bruggen [VERZAMEL]
..
Laatst gewijzigd door pbreev op ma okt 04 2010 9:51 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- JaapV
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Contacteer:
Een Citroen Dyane!! Leuk! En zelfs nog met aanhanger...becat schreef: 2. Spoorbrug in Westervoort

Je ziet ze haast niet meer. Ik had er een in 1974-1975.
Groet, Jaap
Avatar gescand van de cover van mijn eerste boek over fotografie: Ollie B. Bommel's fotoboek - 1952
Galaxy S9+, D800, Nikkor glas, diverse gadgets * flickr fotootjes
Avatar gescand van de cover van mijn eerste boek over fotografie: Ollie B. Bommel's fotoboek - 1952
- peturbo
- Clublid
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Porto: oude en nieuwe brug!

D4/ Z9/14-24 2.8/ 24-70 2.8/ 70-200 2.8/ 85 1.4/ 200-500/ Gitzo 1poot en statief / SB900
- ppbogaard
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Een bijdrage van mij uit Zuid-Holland, de Haarbrug over het merwedekanaal tussen Gorinchem en Arkel.
De laatste 2 foto's (5 en 6)zijn van de brug bij Gorinchem over de merwede.
Foto 1

Foto 2

Foto 3

Foto 4 - Een totaal overzicht.

Foto 5

Foto 6

De laatste 2 foto's (5 en 6)zijn van de brug bij Gorinchem over de merwede.
Foto 1

Foto 2

Foto 3

Foto 4 - Een totaal overzicht.

Foto 5

Foto 6

Vriendelijke groet, Peter
- Tony D
- Moderator
- Foto's bewerken toestaan: Ja
De spoorbrug over de Firth of Forth bij Edinburgh
De witte delen zijn ingepakt voor onderhoud.

Tony D
De witte delen zijn ingepakt voor onderhoud.

Tony D
Nikon Z6ii, Z 24-120/4 S, Z MC 105/2.8 VR S, Meike 50mmf/1.7, SB700; en medewerker bladredactie
- JaapV
- Clublid
- Contacteer:
1. Aquaduct ("Pont Canal") over de Loire bij Briare. Opgeleverd in 1897. Gebouwd door... inderdaad: Eiffel. D.w.z.: Cie Eiffel deed het metselwerk, NIET EENS de staalconstructie!

Laatst gewijzigd door JaapV op vr aug 06 2010 10:03 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Groet, Jaap
Op de terugweg van Bretagne wil ik deze brug niet missen; de ontzag inboezemende Pont de Normandie.
Hoop nog een keer de tijd te kunnen nemen om van veel meer afstand met tele een mooiere compositie dan deze vanuit de auto (met een mobieltje) te maken.

Hoop nog een keer de tijd te kunnen nemen om van veel meer afstand met tele een mooiere compositie dan deze vanuit de auto (met een mobieltje) te maken.

Laatst gewijzigd door Myriad op di aug 03 2010 8:48 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Idd, schitterende brug, de beste plek is denk ik bij Honfleur, om hem te fotograferen.
Zag je ook de hardlopers daar? Zou ik nooit doen
Zag je ook de hardlopers daar? Zou ik nooit doen

Ik ken het uitzicht vanuit Honfleur; daar ben ik een paar jaar geleden geweest. De achtergrond met Le Havre bevalt me niet.
Hardlopers heb ik niet gezien op de brug, wel wandelaars. De foto's met de hardlopers heb ik wel gezien.
Ik zou de aanrit (vanuit het noorden heb je er nog een mooi gebogen brug vóór liggen) met een mooie curve naar links of rechts met een flinke tele willen pakken.
Maar ja, je gooit je (volbepakte) auto (met gezin) hiervoor niet even aan de kant van de snelweg ...
Hardlopers heb ik niet gezien op de brug, wel wandelaars. De foto's met de hardlopers heb ik wel gezien.
Ik zou de aanrit (vanuit het noorden heb je er nog een mooi gebogen brug vóór liggen) met een mooie curve naar links of rechts met een flinke tele willen pakken.
Maar ja, je gooit je (volbepakte) auto (met gezin) hiervoor niet even aan de kant van de snelweg ...
Even in de archieven gezocht.
1. (Brooklyn Bridge in New York, USA)

2. (Nogmaals Brooklyn Bridge)

3. (Golden Gate Bridge in San Francisco, CA, USA)

1. (Brooklyn Bridge in New York, USA)

2. (Nogmaals Brooklyn Bridge)

3. (Golden Gate Bridge in San Francisco, CA, USA)