Nu ongeveer een jaar in het bezit van mijn eerste spiegelreflexcamera (en natuurlijk lid van het forum). Inmiddels veel gelezen, gezien en geleerd van dit forum, de andere forumleden en een basiscursus fotografie, maar vooral geoefend met het fotograferen (wat ik erg leuk vind). Goed, nu dan mijn eerste serie in beoordelingen.. Ik ben afgelopen weekend op het circuit Zandvoort geweest tijdens de State of Art Historische Zandvoort Trophy 2010 en daar heb ik weer eens wat nieuws geprobeerd. Het zogenoemde 'pannen' of 'meetrekken' van het objectief. De foto's zijn niet allemaal even scherp (bleek een vak apart te zijn..), maar ik vind het zelf wel een goede registratie van de dag. En ik ben ook erg benieuwd naar jullie mening. Wat zijn dingen die ik kan verbeteren?
Ik heb de foto's iets bijgesteld aan de hand van het histogram in Capture NX2, verscherpt in Photoshop (weet niet hoe dat werkt in NX2

), sommige foto's bijgesneden en tot slot opgeslagen. Verder heb ik er niets aan bewerkt op dit moment.
01 Het uitzicht vanuit de pits op de pitstraat (alleen jammer van de reflectie)
02 De Porsche 550 Spyder - 1500 RS Factory Racing Car van Gijs van Lennep
03 Start/finish genomen vanaf het dak
04
05 Ondanks de onscherpte vind ik dit toch de moeite waard
06 Deze twee heren maakten de spannendste race van de dag
07 Een ronde later, nog steeds spanning
Ik ben erg benieuwd naar jullie meningen en hoop dat ik daar weer van kan leren!