Een bloemetje...

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
Kalwellis

Een bloemetje...

Bericht door Kalwellis » do mei 20 2010 5:32 pm

Een bloemetje...
Afbeelding

Daniël

Re: Een bloemetje...

Bericht door Daniël » do mei 20 2010 7:33 pm

wat is dit voor effect?
Leuke shot maar de effect hierover heen vind ik weer niet mooi

Frederix

Bericht door Frederix » do mei 20 2010 8:41 pm

Daniël schreef:wat is dit voor effect?
Leuke shot maar de effect hierover heen vind ik weer niet mooi
Het lijken wel krassen op een negatief, maar dat zal wel niet het geval zijn . . . . . . :lol:

roes
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door roes » do mei 20 2010 9:13 pm

Hallo Plaatsgenoot,

de originele foto van de bloem lijkt mij mooier zonder jou nabewerking :roll: :wink: :mryellow: .

groeten jos
D300 / MB-D10 / D60 / AF-S NIKKOR 18-200 mm VRII / 10-24 mm / 17-50 mm F/2,8 VC / AF-S Nikkor 70-300 mm VRII / SB 700 / Manfrotto statieven

strangeartefact
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door strangeartefact » do mei 20 2010 9:21 pm

Zonder is vast mooier, maar persoonlijk vind ik het wel wat hebben ergens ook nog ;)

Peter.
Bijna leeg hier....

ArendV
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door ArendV » do mei 20 2010 9:41 pm

Deze foto heeft een hoog olieverfgehalte, ik vind het ook wel wat hebben. Alleen is de overgang van het "normale" centrum naar de randen erg abrupt.
Groeten - Arend / flickr
"Basically in Photography there are just two controls, one is where you stand and one is when you push the button" - David Hurn

Kalwellis

Bericht door Kalwellis » do mei 20 2010 11:44 pm

ArendV schreef:Deze foto heeft een hoog olieverfgehalte, ik vind het ook wel wat hebben. Alleen is de overgang van het "normale" centrum naar de randen erg abrupt.
Dat lijkt alleen maar zo. Als men op het foto klikt en het groter wordt kan men zien dat het niet abrupt is.

Tja smaken verschillen, en ik ben dus een grote fan van verschillende bewerkingen... :mryellow:

Deze is ook bewerkt met ca. 5 verschillende lagen. Tulpen kan iedereen fotograferen, misschien eens tijd een rubriek te openen voor alleen bewerkte foto's... :wink:

Daniël

Bericht door Daniël » vr mei 21 2010 1:01 pm

Kalwellis schreef:Deze is ook bewerkt met ca. 5 verschillende lagen. Tulpen kan iedereen fotograferen, misschien eens tijd een rubriek te openen voor alleen bewerkte foto's... :wink:
Lijkt mij niet. De bewerking hoort ook bij de foto.

Ik zeg niks negatiefs over de bewerking. Ieder zijn eigen bewerking toch. Ik zou er persoonlijk niet voor kiezen

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”