Kamera laten vallen
Re: Kamera laten vallen
ik krijg waarschijnlijk deze week andere lens, en als ik die op ga halen zal ik het eens navragen aan de winkelier 

- iefie
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
als tie naar rechts trekt, schiet hij dan wel weer terug? zo niet is echt je motortje kapot.
D90 /mb-d80 / 18-70 / 70-300 VR / 70-210D /35 1.8 / 50 1.8 / Tamron 90mm 2.8 macro / 2x sb-700.
Hij schiet wel terug naar midden. waar wordt dat door veroorzaakt dan ? en bij het maken van foto's Vr aan of uit ? wat is de standaard hiervoor? En bij wat voor foto's wel en bij welke foto's absoluut niet ?
- iefie
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
schiet hij terug naar het midden is er niets aan de hand.
ikzelf heb de vr altijd aan, maar heb je hem op statief of ergens anders op liggen dan moet hij uit.
Je handen trillen altijd een beetje, en het objectief trilt met vr ook -x- is + zet je het objectief vast op een statief dan trilt het statief niet, alleen het objectief dus ga je die trilling juist weer wel zien.
ikzelf heb de vr altijd aan, maar heb je hem op statief of ergens anders op liggen dan moet hij uit.
Je handen trillen altijd een beetje, en het objectief trilt met vr ook -x- is + zet je het objectief vast op een statief dan trilt het statief niet, alleen het objectief dus ga je die trilling juist weer wel zien.
D90 /mb-d80 / 18-70 / 70-300 VR / 70-210D /35 1.8 / 50 1.8 / Tamron 90mm 2.8 macro / 2x sb-700.
Thnx iefie, hij beweegt, maar ook gelijk weer stil en terug naar midden !
Mijn camera doet het volgens mij nog steeds perfect. Foto's zien er goed uit. Als ik de ontspanknop los laat schiet het beeld ook weer meteen terug. Dus niks aan de hand lees ik.