ben ik bezig geweest met de tips, aangezien dit pas de 2de keer is dat ik zelf instel en dus niet op auto of sport werk
1

2

3

4

5

6

7

ja mijn eigen hondDennis K schreef:Leuke en mooie foto´s,zo zie je maar oefening baart kunst,je zal er veel plezier en mooie platen van krijgen als je zelf gaat instellen en uitproberen!
PS, zal jullie eigen hond zijn denk ik.Knap dat ie lekker los loopt!bij mijn ouders thuis zijn er 6 van die rakkers,waar in het seizoen mee gesport wordt,
En die hoef je echt niet los te laten![]()
.
Dank je wel, doe mijn best.JacTrum schreef:Dat gaat met de dag beter Maaike!
Dank je wel voor je reactiePancarans schreef:Hele fraaie serie Maaike, met name # 2.
Erg knap dat je de scherpte als die husky op je afkomt precies op z'n kop hebt liggen.
Da's erg lastig.
Groet,
Irwan
nummer 5 vond ik zelf ook minder, maar vond hem wel een leuk effect hebben.dinger schreef:Mooi weergegeven de hond en de druppels!
nr2 vind ik prachtig met de beweging die daar in zit.
Bij Nr 3 lijkt husky wel een beetje dronken te kijken, mooi om te zien.
Nr 4 ziet hij er lief uit.
Nr 5 vind ik zelf wat minder, wel mooi om de druppels eraf zien te vliegen, maar hoofd nu wat minder scherp
Bij de overige prachtig om de beweging in de foto te zien. De hond lijkt er aan het eind bijna uit te vliegen. En als ik zijn blik zie weet ik niet of ik daar zou willen staan?