Sleeping time
Re: Sleeping time
De titel vind ik niet helemaal passen bij de foto.
Maar het is wel echt een geweldige foto. Ik vind de foto mooi en haar wel erg mooi poseren.
Goed gedaan
Maar het is wel echt een geweldige foto. Ik vind de foto mooi en haar wel erg mooi poseren.
Goed gedaan
-
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Heel mooi
Groetjes Maaike en Dogs
Nikon D90- Nikon 18-105mm VR- Nikon 70-300mm VR Nikon 50mm 1.8D Sigma 10-20mm
Nikon D90- Nikon 18-105mm VR- Nikon 70-300mm VR Nikon 50mm 1.8D Sigma 10-20mm
- JacTrum
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
Jullie kennen dat verhaal van de kleren van de keizer?
Maar je maakt ons wel nieuwsgierig Kees!

Nikon D700 / Nikon 1.4/50 / NikonAF-S Nikkor 24-70mm 2.8 G ED / Nikon AF-S Nikkor 70-200mm 2.8GII / Micro Nikkor 2.8/105G ED / Nikon Speedlight SB910
- JacTrum
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
Bij mij kwam er helemaal geen foto in beeld. Vandaar mijn commentaar. Maar ik zie inmiddels Kees' dochter in beeld verschijnen. Grappige foto Kees!
Nikon D700 / Nikon 1.4/50 / NikonAF-S Nikkor 24-70mm 2.8 G ED / Nikon AF-S Nikkor 70-200mm 2.8GII / Micro Nikkor 2.8/105G ED / Nikon Speedlight SB910
De foto hapert vanavond een beetje ja, zal wel tijdelijk zijn
Groeten Kees
Mijn motto: De compositie máákt de foto
Fujifilm X100F
Mijn motto: De compositie máákt de foto
Fujifilm X100F
wel een mooie foto kees.
titel..och dat is minder belangrijk dan de foto.
jammer van het horloge..mijn aandacht ging gelijk naar de nummers toe om te kijken wat er stond ?
verder heb je links een licht staan wat schaduw veroorzaakt.
als je het licht iets anders had neergezet, of het haar iets anders had gedrapeerd, dan had je de 2 schaduwlijnen op het gezicht niet gehad.
verder goed bezig...
ook je dochter natuurlijk want die moet maar wee model [willen] staan. en soms is dat ook een hele opgave.
Arend
titel..och dat is minder belangrijk dan de foto.
jammer van het horloge..mijn aandacht ging gelijk naar de nummers toe om te kijken wat er stond ?
verder heb je links een licht staan wat schaduw veroorzaakt.
als je het licht iets anders had neergezet, of het haar iets anders had gedrapeerd, dan had je de 2 schaduwlijnen op het gezicht niet gehad.
verder goed bezig...
ook je dochter natuurlijk want die moet maar wee model [willen] staan. en soms is dat ook een hele opgave.
Arend
Crimineel Kees, jouw dochter wordt met de dag knapper. Mooie plaat heb je van haar gemaakt. Probeer de volgende keer eens de opname van deze schone slaapster met een beauty dish te maken. Krijg je iets meer contrast in haar gezicht. Wordt de foto totaal anders van.
Groet,
ALE
Groet,
ALE
Nikon dSLR | Nikon lampjes | Een grote en een paar kleine Nikkor toeters