nice!!!! vind foto 1 en 4 de mooiste, 4 was misschien nog mooier geweest als het huisje er nog wat onscherper op stond.
kleuren zijn goed enz enz.
Mondo Verde 2
- iefie
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Re: Mondo Verde 2
D90 /mb-d80 / 18-70 / 70-300 VR / 70-210D /35 1.8 / 50 1.8 / Tamron 90mm 2.8 macro / 2x sb-700.
Ik vind het vrij rommelige foto's met af en toe wat overbelichte delen.
Maar 4 en 5 vind ik wel geslaagd met de dieptewerkingen.
Maar 4 en 5 vind ik wel geslaagd met de dieptewerkingen.
Foto 1 vind ik heel apart door juist op de struik scherp te stellen en de beelden wazig op de achtergrond.
Dan bij foto 3 kloon daar aan de rechterkant nog even dat kleine stukje dak weg, dan toont hij veel beter.
Verder foto 4 en 5 is al gezegd, mooie dieptewerking, maar ook over je horizon.
Maar ook de laatste foto kan mij bekoren, juist door het gekozen standpunt om deze foto te nemen.
De overbelichting ben ik het niet zo mee eens, het is hard licht en dan ontkom je daar niet aan.
Een heerlijke serie om naar te kijken en kleurrijk.
Groetjes Karin
Dan bij foto 3 kloon daar aan de rechterkant nog even dat kleine stukje dak weg, dan toont hij veel beter.

Verder foto 4 en 5 is al gezegd, mooie dieptewerking, maar ook over je horizon.

Maar ook de laatste foto kan mij bekoren, juist door het gekozen standpunt om deze foto te nemen.
De overbelichting ben ik het niet zo mee eens, het is hard licht en dan ontkom je daar niet aan.
Een heerlijke serie om naar te kijken en kleurrijk.
Groetjes Karin
Wat een schitterende locatie , en wat een mooie platen,
Persoonlijk heb ik het meest met foto 4,
De scherpdiepte en het vallen van de schaduw van de paal vind ik echt super,
Persoonlijk heb ik het meest met foto 4,
De scherpdiepte en het vallen van de schaduw van de paal vind ik echt super,
- roes
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Bedankt voor jullie reacties op mijn foto's
Er zullen altijd verschillen van smaak zijn David , maar er is inderdaad veel te zien op sommige platen , waardoor ze druk overkomen
groeten jos

Er zullen altijd verschillen van smaak zijn David , maar er is inderdaad veel te zien op sommige platen , waardoor ze druk overkomen

groeten jos
D300 / MB-D10 / D60 / AF-S NIKKOR 18-200 mm VRII / 10-24 mm / 17-50 mm F/2,8 VC / AF-S Nikkor 70-300 mm VRII / SB 700 / Manfrotto statieven
Ik vind ze ook niet lelijk hoor, alleen op een aantal foto's staat zo veel ( en door elkaar soms, maar daar kun jij weer niks aan doen, dat is de plantengroeiroes schreef:Bedankt voor jullie reacties op mijn foto's![]()
Er zullen altijd verschillen van smaak zijn David , maar er is inderdaad veel te zien op sommige platen , waardoor ze druk overkomen![]()
![]()
groeten jos

- roes
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Hallo David,
ik begrijp je commentaar
en je advies .
groeten jos
ik begrijp je commentaar

groeten jos
D300 / MB-D10 / D60 / AF-S NIKKOR 18-200 mm VRII / 10-24 mm / 17-50 mm F/2,8 VC / AF-S Nikkor 70-300 mm VRII / SB 700 / Manfrotto statieven