Mijn eerste purperreiger...

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
rumahsales
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Mijn eerste purperreiger...

Bericht door rumahsales » za mei 29 2010 5:19 pm

Vandaag was ik bij Zouweboezem voor de purperreiger. Veel fotografen kennen deze plek, waar elk jaar purperreigers hun nest hebben. Het weer was super... niet te hard licht... veel zon en stapelwolken.

Het fotograferen van de purperreiger was lastig. De afstand was behoorlijk. Hierdoor kreeg mijn camera moeilijkheden met snel scherpstellen vanwege de converter (300 mm + 1.4TC). Tevens fotografeer ik niet veel vliegende vogels, dus dat is ook wennen! Maar voor de eerste keer toch een paar aardige platen kunnen maken. Niet superscherp en moeilijk met al dat riet! Ach ja, de volgende keer gewoon beter!

1. Afbeelding

2. Afbeelding

3. Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door rumahsales op wo jun 09 2010 10:37 am, 3 keer totaal gewijzigd.
Met vriendelijke groet, Xander

JacTrum
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Re: Mijn eerste purperreiger...

Bericht door JacTrum » za mei 29 2010 11:57 pm

Het een raar, sorry bijzonder, beest heb je gefotografeerd! Ik vind het prima foto's van -naar het lijkt - een dansende vogel.
Nikon D700 / Nikon 1.4/50 / NikonAF-S Nikkor 24-70mm 2.8 G ED / Nikon AF-S Nikkor 70-200mm 2.8GII / Micro Nikkor 2.8/105G ED / Nikon Speedlight SB910

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”