Elke MM is een op zich staande onderneming en daardoor kunnen er prijsverschillen zijn.
Ik heb de D300s besteld, hij was niet meer voorradig en niet voor de 1092, maar 1032.....
grt Ed
Prijs D300(s)
Re: Prijs D300(s)
Ik heb een tijdje terug ook iets willen bestellen, en moest toen het VOLLEDIGE bedrag aanbetalen. Was dat bij jou ook zo?
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Geen BTW betekent geen 19% korting bij deze actie. Het komt neer op delen door 1.19, wat 16% korting is. Evengoed lekker meegenomen natuurlijk!tintin schreef:Vervelend en vreemd dat er zoveel prijsverschil tussen de verschillende mediamarkten zit. In Maastricht koste de D700 € 1670,00 met de korting van 19%.

Ook dat verschilt blijkbaar per MM. In Groningen waren ze op en niet meer na te bestellen voor een kortingsprijs...Edje schreef:Ik heb de D300s besteld, hij was niet meer voorradig en niet voor de 1092, maar 1032.....
Ja ik moest het volledige bedrag betalen, maar dat vond ik niet zo een probleem, alleen dan kon je gebruik maken van de aktie....
Kan bijna niet wachten op mijn nieuwe speeltje.
Ga meteen even heerlijk to the max ermee, eens kijken wat ie kan...
grt ed
Kan bijna niet wachten op mijn nieuwe speeltje.
grt ed
Ja precies, nouja, dan heb ik er geen spijt van dat ik niet naar waar dan ook gereden ben vanuit hier. Ik had dat nooit gedaan.Edje schreef:Ja ik moest het volledige bedrag betalen, maar dat vond ik niet zo een probleem, alleen dan kon je gebruik maken van de aktie....

En dat begrijp ik. Mooie aankoop, dat is zeker!Kan bijna niet wachten op mijn nieuwe speeltje.
grt ed

Afgelopen week de D300s gekocht bij MM in RijsWijk. Eerst all MM in Rotterdam gehad maar overal uitverkocht.Na wat rondbellen uitgekomen bij de MM in Rijswijk. Prijsverschillen gehoord van 1025 in R'dam centrum en 1065 in Utrecht.
Ook merkte ik veel verschil in personeel. Rijswijk en Utrecht heel behulpzaam met reserveren. Rotterdam vertelde dat er een op voorraad was, maar dat bleek een showroommodel te zijn waar heel R'dam al mee had staan spelen.
Al met al met een beetje rondbellen toch een mooie prijs en een prachtige camera weten te bemachtigen.
Ook merkte ik veel verschil in personeel. Rijswijk en Utrecht heel behulpzaam met reserveren. Rotterdam vertelde dat er een op voorraad was, maar dat bleek een showroommodel te zijn waar heel R'dam al mee had staan spelen.
Al met al met een beetje rondbellen toch een mooie prijs en een prachtige camera weten te bemachtigen.