Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Gisteren tegen het einde van de dag deze foto genomen. De ree verstopte zich eerst in de sloot, ben toen heel langzaam achteruit gegaan en kon zo de Ree mooi van dichtbij op de foto zetten. Foto is nauwelijks gecropt en iets nabewerkt in Capture NX.
Bedankt voor de complimenten. Ik was ook blij verrast toen ik thuis de beelden terug keek. Het was namelijk nogal donker en regenachtig weer en had eigenlijk niet verwacht dat deze foto's er uit kwamen rollen!
Nog een foto van de Ree, maar nu tijdens iets beter weer. Helaas stond ik in het open veld en kon ik niet dichter bij komen.
z'n wintervacht is inmiddels verdwenen. Binnenkort toch maar es proberen om dichter bij te komen!
Afgelopen week weer een ontmoeting gehad met een Ree. Je ziet nu een duidelijk verschil met de winter en zomervacht. Ik was in de veronderstelling dat het om dezelfde Ree ging, maar aan het gewei te zien is dit niet het geval.