Loonse en Drunense Duinen

Dit subforum is de plek waar jij foto’s kan plaatsen om feedback te krijgen én te geven.
Plaats reactie
Falkie

Loonse en Drunense Duinen

Bericht door Falkie » di jun 01 2010 11:56 am

Gisterenmiddag een bezoek gebracht aan de Loonse en Drunense Duinen. Erg jammer dat het bewolkt was en af en toe viel er zelfs een druppel. Graag hoor ik wat jullie er van vinden.

01.
Afbeelding
02.
Afbeelding
03.
Afbeelding
04.
Afbeelding
05.
Afbeelding
06.
Afbeelding

Groet, Falkie :D

strangeartefact
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Re: Loonse en Drunense Duinen

Bericht door strangeartefact » di jun 01 2010 12:17 pm

Hoi Falkie, heb wel een vraag, waarom iso 800 bij die korte brandpunt afstanden gekozen steeds?
Grappig dat je goed kan zien dat het regende op de fotos en je kan idd zien at het geen best weer was!

Voor alle foto's geld in mijn ogen dat ze prima te bekijken zijn maar niet van me beeld afspatten ofzo.
1: vind hem wat flets, maar wel beest mooi in pose gevangen ;)
2: beetje rommelig aan iig de bovenkant
3: de voetstappen trekken mijn aandacht en de lucht, je onderwerp niet
4: wat meer kleur/contrast en croppen maken deze wel beter denk ik er is veel zand nu
5: mooie boom misschien beter andere compo gekozen, zoals halve boom in achtergrond niet zo mooi nu
6: leuk gezien

Tjah, met zonlicht hadden ze meer gespat. Heb je overigens nabewerkt of straight from camera?

Hoop dat je met bovenstaande wat kan, landschap is lastig daar loop ik ook tegen aan!

mvg Peter.
Bijna leeg hier....

Falkie

Bericht door Falkie » di jun 01 2010 1:44 pm

strangeartefact schreef:Hoi Falkie, heb wel een vraag, waarom iso 800 bij die korte brandpunt afstanden gekozen steeds?
Grappig dat je goed kan zien dat het regende op de fotos en je kan idd zien at het geen best weer was!

Voor alle foto's geld in mijn ogen dat ze prima te bekijken zijn maar niet van me beeld afspatten ofzo.
1: vind hem wat flets, maar wel beest mooi in pose gevangen ;)
2: beetje rommelig aan iig de bovenkant
3: de voetstappen trekken mijn aandacht en de lucht, je onderwerp niet
4: wat meer kleur/contrast en croppen maken deze wel beter denk ik er is veel zand nu
5: mooie boom misschien beter andere compo gekozen, zoals halve boom in achtergrond niet zo mooi nu
6: leuk gezien

Tjah, met zonlicht hadden ze meer gespat. Heb je overigens nabewerkt of straight from camera?

Hoop dat je met bovenstaande wat kan, landschap is lastig daar loop ik ook tegen aan!

mvg Peter.
Ik heb enkele foto's licht nabewerkt, soms het contrast wat omhoog en wat gecropt. De ISO staat soms op 800 omdat ik er op een gegeven moment achter kwam dat ik de ISO op auto stond :wink:
Bedankt voor je reactie, daarvoor plaatst je toch de foto's. Om er wat van te leren! Ik vind landschap inderdaad moeilijk om perfect vast te leggen maar alle doende leert men.

Gr Falkie :D

Falkie

Bericht door Falkie » di jun 01 2010 1:50 pm

Dit is dezelfde boom als op eerdere foto:
Afbeelding, vanuit een ander standpunt.

Gr Falkie :D

ppbogaard
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door ppbogaard » di jun 01 2010 4:00 pm

Ondanks dat je vergeten was om hem van auto-iso af te halen, vind ik het een geslaagde serie. :!:
En dan vooral foto 2 en 4. :)
Foto 6 had ik iets gecropt aan de bovenkant, zodat je dat takje niet meer ziet.
Vriendelijke groet, Peter

Plaats reactie

Terug naar “Fotobespreking”