CNX

Deze sectie is bedoeld voor discussies en vragen over hardware en software die niet direct met fotograferen te maken heeft.
Plaats reactie
pieter29

CNX

Bericht door pieter29 » wo jun 02 2010 1:11 pm

Enkele dagen geleden vroeg ik om hulp omdat mijn foto's verdwenen waren van mijn cf kaart.
Dankzij een goed advies heb ik ze via Smart Protector weer terug. Het duurde enkele uren maar het was gratis dus, ik blij!
Maar.... nu ik ze wil bewerken in CNX lukt dat niet. De foto's worden niet geladen ondanks hééél veel geduld.
Wie kan me helpen?
Dank
Pieter

Roberttt

Re: CNX

Bericht door Roberttt » wo jun 02 2010 1:30 pm

Heb je als een geprobeerd om de foto's met een ander programma (viewNX, photoshop, lightrom enz...) te openen?
En vervolgens op te slaan als ander formaat?

Cees
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door Cees » wo jun 02 2010 1:58 pm

Welke versie van CNX heb je?
Je hebt minimaal 2.2.0 nodig om ze te kunnen bewerken.
Groet, Cees

Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Patrick » wo jun 02 2010 1:59 pm

Plaats er eens een of een paar ergens waar wij 'm kunnen downloaden. Dan kunnen we even meekijken... :idea:
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

pieter29

Bericht door pieter29 » wo jun 02 2010 2:35 pm

Cees Laarman schreef:Welke versie van CNX heb je?
Je hebt minimaal 2.2.0 nodig om ze te kunnen bewerken.
Ik heb 1.3. Ooit eens gratis bij een D300 gekregen.
Als dat het probleem is houdt het op.

Cees
Forumlid
Forumlid

Bericht door Cees » wo jun 02 2010 2:38 pm

Het houdt, denk ik, inderdaad op.....
Groet, Cees

Lid NCN

pieter29

Bericht door pieter29 » wo jun 02 2010 2:46 pm

Roberttt schreef:Heb je als een geprobeerd om de foto's met een ander programma (viewNX, photoshop, lightrom enz...) te openen?
En vervolgens op te slaan als ander formaat?
Ik heb er weinig verstand van Robert. In View NX kan ik ze zien en ik krijg ze ook nog met moeite geopend in CNX maar dan wordt het een taaie boel en loopt het spul vast.

pieter29

Bericht door pieter29 » wo jun 02 2010 2:48 pm

Patrick schreef:Plaats er eens een of een paar ergens waar wij 'm kunnen downloaden. Dan kunnen we even meekijken... :idea:
Je overvraagt me Patrick.
Ik wil wel een leuk uiltje naar je proberen te sturen. Uploaden...??? Geen idee hoe dat moet.
Bovendien hebben we het over 14 mb.

Roberttt

Bericht door Roberttt » wo jun 02 2010 3:39 pm

Upload je bestand bijvoorbeeld even hier en geef ons de link: http://www.2shared.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gewoon bij bladeren het bestand opzoeken en op upload drukken. Dan even wachten en op een gegeven ogenblik krijg je bericht dat het uploaden klaar is. Daar moet je de download link kopieren en hier posten.

Maar ik denk dat als je ehm in viewNX kan openen dat de bestanden gewoon goed zijn. Misschien is de computer niet toereikend voor het bewerken van de foto?

Cees
Forumlid
Forumlid

Bericht door Cees » wo jun 02 2010 4:58 pm

Roberttt schreef:Upload je bestand bijvoorbeeld even hier en geef ons de link: http://www.2shared.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gewoon bij bladeren het bestand opzoeken en op upload drukken. Dan even wachten en op een gegeven ogenblik krijg je bericht dat het uploaden klaar is. Daar moet je de download link kopieren en hier posten.

Maar ik denk dat als je ehm in viewNX kan openen dat de bestanden gewoon goed zijn. Misschien is de computer niet toereikend voor het bewerken van de foto?
Nee, CNX is een te oude versie.....
Groet, Cees

Lid NCN

Plaats reactie

Terug naar “Computer hardware en software algemeen”