CNX
CNX
Enkele dagen geleden vroeg ik om hulp omdat mijn foto's verdwenen waren van mijn cf kaart.
Dankzij een goed advies heb ik ze via Smart Protector weer terug. Het duurde enkele uren maar het was gratis dus, ik blij!
Maar.... nu ik ze wil bewerken in CNX lukt dat niet. De foto's worden niet geladen ondanks hééél veel geduld.
Wie kan me helpen?
Dank
Pieter
Dankzij een goed advies heb ik ze via Smart Protector weer terug. Het duurde enkele uren maar het was gratis dus, ik blij!
Maar.... nu ik ze wil bewerken in CNX lukt dat niet. De foto's worden niet geladen ondanks hééél veel geduld.
Wie kan me helpen?
Dank
Pieter
- Cees
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: CNX
Welke versie van CNX heb je?
Je hebt minimaal 2.2.0 nodig om ze te kunnen bewerken.
Je hebt minimaal 2.2.0 nodig om ze te kunnen bewerken.
Groet, Cees
Analoog Nikon-speelgoed en wat bijbehorend glaswerk
Lid NCN
In het land der blinden is éénoog koning
Lid NCN
Ik heb er weinig verstand van Robert. In View NX kan ik ze zien en ik krijg ze ook nog met moeite geopend in CNX maar dan wordt het een taaie boel en loopt het spul vast.Roberttt schreef:Heb je als een geprobeerd om de foto's met een ander programma (viewNX, photoshop, lightrom enz...) te openen?
En vervolgens op te slaan als ander formaat?
Upload je bestand bijvoorbeeld even hier en geef ons de link: http://www.2shared.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gewoon bij bladeren het bestand opzoeken en op upload drukken. Dan even wachten en op een gegeven ogenblik krijg je bericht dat het uploaden klaar is. Daar moet je de download link kopieren en hier posten.
Maar ik denk dat als je ehm in viewNX kan openen dat de bestanden gewoon goed zijn. Misschien is de computer niet toereikend voor het bewerken van de foto?
Gewoon bij bladeren het bestand opzoeken en op upload drukken. Dan even wachten en op een gegeven ogenblik krijg je bericht dat het uploaden klaar is. Daar moet je de download link kopieren en hier posten.
Maar ik denk dat als je ehm in viewNX kan openen dat de bestanden gewoon goed zijn. Misschien is de computer niet toereikend voor het bewerken van de foto?
- Cees
- Forumlid
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Nee, CNX is een te oude versie.....Roberttt schreef:Upload je bestand bijvoorbeeld even hier en geef ons de link: http://www.2shared.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Groet, Cees
Lid NCN
Lid NCN