Super!! riem van Black Rapid

Discussies over al het andere dat je bij fotografie nodig hebt. Denk aan tassen, filters, etc.
Fera Albi
Clublid
Clublid

Re: Super!! riem van Black Rapid

Bericht door Fera Albi » wo jan 27 2010 8:57 pm

Cees Laarman schreef:...Sun Sniper heft nu ook een nieuwe versie, https://shop.sun-sniper.com/index.php/c ... TEEL-.html, (nog) niet verkrijgbaar bij Calumet. Een beetje duur om op te laten sturen, komt er € 25,90 bij!
Bij Konijnenberg nu ook in het assortiment: http://www.fotokonijnenberg.nl/product/ ... zwart.html
(ook verkrijgbaar zonder staaldraadje in de riem)
Met de groeten van Hans.

We used to think that a hundred million monkeys at a hundred million keyboards eventually could produce the complete works of Shakespeare. Now, thanks to the Internet, we know this is not true...

JBD
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door JBD » do jun 03 2010 1:56 pm

Ik heb met het oog op de fotoshoot in Emmen, de Sun Sniper gekocht. Heb deze nu even op het terrein uitgeprobeerd en ben er heel blij mee. Ik had de 70-200 met de 1.7 extender er aan hangen en het scheelt ongelooflijk veel in draagcomfort. Geen nekwervels meer die op springen staan, maar lekker evenredig verdeeld gewicht terwijl je er heel comfortabel mee loopt. Eén van de betere aankopen die ik gedaan heb.

Bookkeeper

Bericht door Bookkeeper » do jun 03 2010 10:55 pm

Sun Sniper is inderdaad perfect ! Ik heb er ook een en ben er erg blij mee...

Robin
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door Robin » vr jun 04 2010 12:42 pm

Blacksheep schreef:Ik heb met het oog op de fotoshoot in Emmen, de Sun Sniper gekocht. Heb deze nu even op het terrein uitgeprobeerd en ben er heel blij mee. Ik had de 70-200 met de 1.7 extender er aan hangen en het scheelt ongelooflijk veel in draagcomfort. Geen nekwervels meer die op springen staan, maar lekker evenredig verdeeld gewicht terwijl je er heel comfortabel mee loopt. Eén van de betere aankopen die ik gedaan heb.
Ik heb nu bijna een Jaar de Black-Rapid strap heb zelfs nog een extra bevestiging gekocht zodat er 1 op de camera zit en de ander op mijn 70-200mm. (makkelijker bij het wisselen :wink2: )
Zelf heb ik nog steeds geen spijt van vooral met de 70-200mm is het een verademing met wandelingen door b.v. de dierentuin :D :D
Greetz... Robin

It's nice to be important, but it's more important to be nice.

Plaats reactie

Terug naar “Overige fotoapparatuur”