Bericht
door André » do jun 10 2010 10:27 am
@ Arend,
Om een of andere reden heb ik een hekel aan fotograferen in portret stand, Ik heb er eigenlijk geen verklaring voor waarom dat zo is. Misschien omdat ik dat een onhandige houding vind van de camera of omdat ik vaak het gevoel heb veel te veel op de plaat de krijgen. Maar je hebt natuurlijk wel gelijk dat het bij sommige van deze foto's beter had geweest.
@ Dickydik
De mensen reageren eigenlijk heel erg verschillend, sommige doen net of ze het niet in de gaten hebben, en sommige gaan er echt voor zitten (kun je aan de resultaten ook wel zien) Meestal ontstaat er dan ook wel een praatje. Ik ben er inmiddels wel achter dat als je dit soort foto's gaat maken gewoon een beetje brutaal moet zijn. Onlangs ook op een doodgewone markt in Ede wat van dit soort foto's gemaakt, en daar merkte wel dat niet iedereen het prettig vind, maar op zo'n ambachten markt, waar iedereen er vaak in mooie kostuums bij zit is de reactie toch vaak anders.
Fujifilm X-T1 systeemcamera, XF 18-55, XF 55-200, XF 35, XF 56, EF-42 Flitser, VG-XT1 Grip
Verlanglijstje : XF 10-24, XF 23, Donaties zijn nog steeds van harte welkom.