Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Oei, vooral de 4e, Jody, erg fraai. Mooi dat water op de voorgrond met de weerspiegeling van de lucht. Normaal gesproken raden "ze" af om de horizon in het midden te zetten maar hier past het wel.
Hier een bericht van een witvisser , mooie serie heb je gemaakt met als topper foto 4 .
Je hebt een flinke spiegelkarper gevangen , dat maakt de visdag altijd weer bijzonder .
Het is een mooi water , ik denk dat ik daar ook wel flink wat platten zou kunnen vangen .
groeten jos
D300 / MB-D10 / D60 / AF-S NIKKOR 18-200 mm VRII / 10-24 mm / 17-50 mm F/2,8 VC / AF-S Nikkor 70-300 mm VRII / SB 700 / Manfrotto statieven
waar? , zeg ik liever niet
hoe zwaar? , 16 kg maar het ging meer om de mooie herfst kleur.
en Jos ik weet zeker dat er dikke platten zitten , heb ze al gevangen van 6 kg bij 79 cm ...
Dan heb jij een beste vangst gedaan , Het Nederlands record wbt brasem stamt van 23-04-2002 . Met een lengte van 75 cm en een gewicht van 8 kilo .
En het was een bijvangst van jawel een karpervisser . Ik wens je nog heel veel goede vangsten toe dit jaar en we gaan ongetwijfeld nog veel van je zien hier ( hopelijk ).
groeten jos
D300 / MB-D10 / D60 / AF-S NIKKOR 18-200 mm VRII / 10-24 mm / 17-50 mm F/2,8 VC / AF-S Nikkor 70-300 mm VRII / SB 700 / Manfrotto statieven
hoi jody ,voor mij foto 4 en 5.
Mooie spiegel ook , heb je de foto met afstand bediening genomen ?
Heb zelf 30 jaar fanatiek op karper gevist jody maar vond het altijd lastig
met afstand bediening en een dikke vis op je mat , je komt handen te kort :mrgreen:
Ik heb gelukkig geen verstand van vissen, maar wel een beetje van fotograferen. Voor wat het visresultaat kan ik alleen maar zeggen dat het een ongelooflijk grote vis is, dus dat commentaar heb je niet zo veel aan Maar het is duidelijk dat je aan de waterkant prachtige foto's kunt maken en dat je dat ook gedaan hebt! Ik zou 3 iets lichter maken, maar je eerste publicatie op dit forum is geslaagd!
Nikon D700 / Nikon 1.4/50 / NikonAF-S Nikkor 24-70mm 2.8 G ED / Nikon AF-S Nikkor 70-200mm 2.8GII / Micro Nikkor 2.8/105G ED / Nikon Speedlight SB910
nog even terug komend op je foto's, jou foto met de spiegel leid een beetje af wbt het geven van commentaar op je foto's .
Ik wilde je nog even een aanmerking geven op foto 3 . Op zich een leuke plaat maar waar je op moet letten qua compositie is dat je de kijk of de beweeg richting van het beestje vrij moet houden , nou zwemt hij zo de foto uit en valt hij van de rand , als je meer ruimte had gehouden aan de rechterkant was de foto meer geslaagd geweest ( compositie technisch gezien ) . Maar al doende leert men .
groeten jos