rbfoto.nl schreef:Cees Laarman schreef:Het zou, om commentaar te geven, wel makkelijk zijn als je ze even nummert.![]()
Sorry grote baas, opgelost nu:mrgreen:

rbfoto.nl schreef:Cees Laarman schreef:Het zou, om commentaar te geven, wel makkelijk zijn als je ze even nummert.![]()
Sorry grote baas, opgelost nu:mrgreen:
En vandaag is een prachtige lenscase aangekomen. Die kan ik heel goed gebruiken. Hartelijk dankrbfoto.nl schreef:En we hebben een winnaar van de Lenscase.
Stuur even een PM met je NAW-gegevens, dan stuur ik hem toe.
Roelof schreef:Tijdstip dat je thuis was telt niet mee. Ligt er ook aan hoeveel tijd je verder had. Ik was zeker drie uur eerder thuis dan jij en mijn foto's zitten nog steeds in de camera.rbfoto.nl schreef:Smoesjes, ik was pas om 21u30 thuis dus je hebt pas een achterstand van 2u50min
Zo nu hoef ik niks meer te plaatsen (volgens mijn stonden we vaak vlak bij elkaarrbfoto.nl schreef:Ik wil het risico niet lopen dat ik een foto niet plaats die jullie misschien wel mooi vinden
ondanks alles is deze toch redelijk gelukt.Jokaa schreef: 11
Groeten Jody
theshadow schreef:Heb mijn olifant foto nog onderhanden genomen en geplaatste als foto 11.1
zie hier op pagina 3
@rbfoto Heb alleen wat aan de D-lighting schuiven veranderd.
Dit kan ook niet anders de dieren waren niet echt actief en daardoor krijg je dus met een groep ook dezelfde foto's maar beeldkleur instellingen, belichting en bewerking is dan uiteindelijk toch weer andersKroontje schreef:Leuke en mooie foto's hierHet valt me dan mee dat we niet de zelfde foto's te zien. met zo'n groep bij elkaar :mrgreen:
Om maar terug te komen op de olifant![]()
Verder geeft het me wel een beeld wat ik gemist heb en wat ik binnenkort gaat zien en meemaken. Dank jullie voor de reclame![]()
Groet Kroontje
dat begrijp ikrbfoto.nl schreef:Robin, na die automatische niveaus moet je wel even doorgaan, dat geeft eerst een wat hard beeld maar de D-lighting zorgt ervoor dat je dat weer afvlakt.