Kinderdijk

Dit subforum is de plek waar jij foto’s kan plaatsen om feedback te krijgen én te geven.
Plaats reactie
Bookkeeper

Kinderdijk

Bericht door Bookkeeper » zo mei 23 2010 11:57 pm

Vandaag even langs de molens gelopen......

Afbeelding

Wat vinden jullie....

JacTrum
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Re: Kinderdijk

Bericht door JacTrum » ma mei 24 2010 12:33 am

Ik vind hem een beetje 'kaal'. Het minste wat je kunt doen is hem een beetje donkerder/contrastrijker maken. Heb je hem al in een nabewerkingsprogramma bewerkt?
Nikon D700 / Nikon 1.4/50 / NikonAF-S Nikkor 24-70mm 2.8 G ED / Nikon AF-S Nikkor 70-200mm 2.8GII / Micro Nikkor 2.8/105G ED / Nikon Speedlight SB910

JacTrum
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door JacTrum » ma mei 24 2010 12:33 am

Ik vind hem een beetje 'kaal'. Het minste wat je kunt doen is hem een beetje donkerder/contrastrijker maken. Heb je hem al in een nabewerkingsprogramma bewerkt?
Nikon D700 / Nikon 1.4/50 / NikonAF-S Nikkor 24-70mm 2.8 G ED / Nikon AF-S Nikkor 70-200mm 2.8GII / Micro Nikkor 2.8/105G ED / Nikon Speedlight SB910

Daniël

Bericht door Daniël » do jun 10 2010 7:39 am

schuin, plat, wel leuk standpunt.
Ik mis de pit in deze foto. Dat mag die wel gebruiken denk ik

Olijfje

Bericht door Olijfje » do jun 10 2010 8:42 am

Een molen en fluitenkruid, wat wil je nog Hollandser. Mooi standpunt.

Een paar puntjes: rechts zie ik wat gebouwen door het gras heen, die aandacht trekken en voor mij afbreuk doen aan het Hollandse weide gevoel. Een stapje naar links had deze gebouwen mogelijk doen verdwijnen (in de hoop dat er geen nieuwe voor in de plaats komen).
Bij dit stapje naar links had ik de molen meer rechts in beeld laten staan zodat deze uit het midden verdwijnt.
Verder zijn de kleuren wat uitgebeten. Te contrastrijk. In het zwart van de wieken zit geen doortekening meer, en de kap van de molen is uitgebeten licht geworden. Wat minder contrast zou goed doen.
En als ik nu toch bezig ben, maar dat is van andere orde, er zit mogelijk vuil op je sensor (rechts boven het riet 2 plekken, en links boven de onderste wiek).

Plaats reactie

Terug naar “Fotobespreking”