Bloemetje op 180mm -Update-
- JacTrum
- Clublid

- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Re: Bloemetje op 180mm -Update-
Wat het wél zijn weet ik niet Daniel, maar het zijn géén viooltjes. Over je foto's is al genoeg gezegd, dus daar heb ik het niet over, want met de meeste opmerkingen was ik het wel eens. Maar ik vond het wel grappig een andere avatar van je te zien:-) Eigenlijk zou het hier verplicht moeten zijn ergens een herkenbare foto van jezelf te plaatsen, want je bent toch altijd nieuwsgierig hoe iemand er uit ziet. Al is het maar om hem/haar te herkennen op een clubmeeting 
Nikon D700 / Nikon 1.4/50 / NikonAF-S Nikkor 24-70mm 2.8 G ED / Nikon AF-S Nikkor 70-200mm 2.8GII / Micro Nikkor 2.8/105G ED / Nikon Speedlight SB910
-
Daniël
Re: Bloemetje op 180mm -Update-
mooie foto hè. Door mijn vriendin genomen terwijl ik even poseerde met Bo.
Maar bedankt voor het commentaar ook al heb je die indirect gegeven. Het punt is dat ik er wel heel tevreden mee was. Met de 2e nog meer. Maar zoals je ziet is er altijd ruimte voor verbeteringen.
En daarom blijf ik doorgaan
Maar bedankt voor het commentaar ook al heb je die indirect gegeven. Het punt is dat ik er wel heel tevreden mee was. Met de 2e nog meer. Maar zoals je ziet is er altijd ruimte voor verbeteringen.
En daarom blijf ik doorgaan