WaterJuffer StrekOefening
-
Arno P
WaterJuffer StrekOefening
Lenig dat ze zijn

Laatst gewijzigd door Arno P op za jun 19 2010 8:34 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
harry bul
Re: WaterJuffer StrekOefening
super mooie macro welke lens gebruik jij ik dacht de 105mm macro lens?
en waar ik ook wel benieuwd naar ben of jij een statief hebt gebruikt 3 poot of 1 poot?
groeten Harry
en waar ik ook wel benieuwd naar ben of jij een statief hebt gebruikt 3 poot of 1 poot?
groeten Harry
-
Arno P
harry bul schreef:super mooie macro welke lens gebruik jij ik dacht de 105mm macro lens?
groeten Harry
Harry het is inderdaad de 105mm. Geen statief voor deze foto. Overigens is een statief wel handig als er de mogelijkheid voor is maar bij insecten kun je beter ook maar goed oefenen om uit de hand te schieten.
- roes
- Forumlid

- Foto's bewerken toestaan: Nee
Hallo Arno,
Je kan beter naar jou foto kijken als naar buiten , want daar wordt je niet vrolijk van
.
Complimenten voor je foto , wat een schitterende plaat . Scherpte , kleuren en een lenige waterjuffer
groeten jos
Je kan beter naar jou foto kijken als naar buiten , want daar wordt je niet vrolijk van
Complimenten voor je foto , wat een schitterende plaat . Scherpte , kleuren en een lenige waterjuffer
groeten jos
D300 / MB-D10 / D60 / AF-S NIKKOR 18-200 mm VRII / 10-24 mm / 17-50 mm F/2,8 VC / AF-S Nikkor 70-300 mm VRII / SB 700 / Manfrotto statieven
-
Arno P
roes schreef:Hallo Arno,
Je kan beter naar jou foto kijken als naar buiten , want daar wordt je niet vrolijk van![]()
.
Complimenten voor je foto , wat een schitterende plaat . Scherpte , kleuren en een lenige waterjuffer![]()
groeten jos
Foto is wel weer van een tijdje geleden toen het beter weer was
- roes
- Forumlid

Daarom juist een mooi contrast van toen en nu
groeten jos
groeten jos
D300 / MB-D10 / D60 / AF-S NIKKOR 18-200 mm VRII / 10-24 mm / 17-50 mm F/2,8 VC / AF-S Nikkor 70-300 mm VRII / SB 700 / Manfrotto statieven
- JacTrum
- Clublid

- Ervaringsniveau: *****
Prachtige foto Arno, complimenten. Je sterkt me in mijn voornemen ook eens een mooi macro-objectief te scoren...
Nikon D700 / Nikon 1.4/50 / NikonAF-S Nikkor 24-70mm 2.8 G ED / Nikon AF-S Nikkor 70-200mm 2.8GII / Micro Nikkor 2.8/105G ED / Nikon Speedlight SB910
- GTJ
- Forumlid

- Contacteer:
Knappe plaat inderdaad, zeker met de scherpte op de juiste plek, knap gedaan met een diafragma van f6,3.
-
Arno P
Krijg je geen spijt van. Je tuin wordt je oerwoud en je huis een ontdekkingsreis (en voor portret heb ik er ook heel aardige plaatjes mee kunnen maken)JacTrum schreef:Prachtige foto Arno, complimenten. Je sterkt me in mijn voornemen ook eens een mooi macro-objectief te scoren...