Hallo even voorstellen ik ben jo in bezit vam nikon D40.
Drie weekjes terug heb ik de Nikon Coolpix S8000 besteld bij mediamarkt de camera was niet op voorraad zou een paar weekjes gaan duuren, maar ik zie ook op anderen fotosite dat de camera niet voorradig is en in bestelling bij de leverancier, bij de mediamark zeggen ze dat het met de aswolk te maken heeft waar ze last van gehad hadden mijn vraag weet er iemand wat er aan de hand is waarom het zo lang duurt voor de camera bij de winkel is.
Groetjes Jo
coolpix s8000
Re: coolpix s8000
Hoi Jo,
voorstellen hebben we een mooi draadje voor.
Maar alsnog, van harte welkom.
Ik denk niet dat de aswolk er mee te maken heeft.
Mijn vraag aan jou: heb je al betaald?
voorstellen hebben we een mooi draadje voor.
Maar alsnog, van harte welkom.
Ik denk niet dat de aswolk er mee te maken heeft.
Mijn vraag aan jou: heb je al betaald?
Een aanbetaling van 19€ toestel was in de aanbieding voor 199€ maar bij veel andere zaken is hij ook niet op voorraad.
Ik zou nog even geduld hebben.
Zie inderdaad bij FOKA en KE dat ze in bestelling zijn. Gewoon rustig afwachten.
Zie inderdaad bij FOKA en KE dat ze in bestelling zijn. Gewoon rustig afwachten.
Heb vandaag eens gebeld naar media markt was nog niks bekent vanneer ze binnen komen heb wel gezien bij media markt in duitsland die hebben hem wel kost daar €249 maar dan zit je weer met duistalige software.
Nee hoor. Software van de camera heeft meerdere talen.
Boekje kan je omruilen bij Nikon zelf.
Software voor je camera (Transfer en ViewNX) kan je downloaden. Maar volgens mij is dat ook meertalig.
Boekje kan je omruilen bij Nikon zelf.
Software voor je camera (Transfer en ViewNX) kan je downloaden. Maar volgens mij is dat ook meertalig.
Gisteren de Nikon Coolpix S8000 gehaald in Duitsland mooi toestel vandaag de handleiding eens door geneusd het is wel even wennen als je de spigelreflex gewend bent maar we gaan de komende dagen een flink oefenen.