Stedentrip

Overige onderwerpen op het gebied van fotografie in het algemeen
Plaats reactie
marckuypers

Stedentrip

Bericht door marckuypers » za jun 26 2010 4:59 pm

Even een kort vraagje. 5 juli ga ik naar Londen voor een paar dagen. Ik neem mijn D300s en wat lenzen mee. Mijn vraagje is: moet ik originele aankoop bewijzen meenemen zodat ze bij de douane niet lastig doen, of hoeft dat niet van Europa naar Europa?? ( Ik ga per boot via Hoek van Holland )

wblink
Forumlid
Forumlid

Re: Stedentrip

Bericht door wblink » za jun 26 2010 7:01 pm

Hoi Marc,

Nee, hoeft volgens mij niet, maar wat kopiëen zijn natuurlijk eenvoudig te maken. Die zou ik dan zeker meenemen.
Willem.

florist

Bericht door florist » za jun 26 2010 8:40 pm

binnen de europese unie is vrij verkeer van goederen, dus je hoeft geen aankoopbewijzen mee te nemen.

Lucas

Bericht door Lucas » wo okt 20 2010 11:45 am

ik heb laatst ook een stedentrip gemaakt: Praag was de bestemming. Ben in de Petrin toren geweest, waar ik een mooi overzicht had van de stad en ook de Karelsbrug was een goede plaats om foto's te schieten en zo zijn er nog genoeg andere interessante dingen te zien in Praag. Verbleef in Praag iets uit het centrum voor een week, kon alles makkelijk bereiken. Een week is best lang in Praag eigenlijk, dus ben ook nog wat rondom Praag gereisd, maar bij Praag zelf wel de meest interessante foto's gemaakt. Heb de foto met mijn digitale camera gemaakt, maar ze zijn wel mooi geworden vind ik. (ik weet niet helemaal hoe het werkt om een foto hier te laten zien hier?)

Plaats reactie

Terug naar “Overig fotografie”