Hier wat resultaten. Apparatuur; Nikon D700, Tamron 28-75mm f2.8, Nikkor 105mm 2.0 DC, SB600 flitser.
1.

2.

3.

4.

5.

Hoi Jolanda, bedankt voor je feedback. Heel nuttig deze vrouwelijke kijkJolanda schreef:Allereerst: leuke serie! De nichtjes mogen tevreden zijn.
Ik heb al gelezen dat je allerlei tips wilt verzamelen en dat dus op- en aanmerkingen welkom zijn.
Je weet dat ik niets zeg over licht, flitsen en compositie. Vaak wel over andere dingen, dus nu ook.
De foto's van de meiden apart zijn gewoon mooi. Zodra ze met z'n 3-tjes staan, vind ik de outfits niet bij elkaar passen. De 2 verschillende motiefjes in totaal andere kleuren (zie foto 1) vind ik persoonlijk niet zo matchen. Ik zie wel dat ze over hun outfit hebben nagedacht, alleen dan weer jammer van de 'simpele' teenslippers (ook foto 1).
Ik vind het stuk voor stuk hele mooie meiden. Wat ik niet begrijp is waarom ze zoveel oog make-up (met name mascara) opdoen. Op foto 3 en 4 viel mij dat meteen op. De uitstraling op foto 5 vind ik frisser en jeugdiger en dus beter bij je nichtje passen.
Nogmaals: mijn bescheiden mening over een zeer geslaagde shoot!