Je bent vast niet toegekomen met 2 GB

Ook bedankt voor de overige info.
vrgr
Tiny
Moet uiteraard 14,5 meter zijn. Typen is een vak apart... Scherp opgemerkt, aangepast en bedankt.addy schreef:4,5 meter breed voor zo'n schip is niet veel Arthur
Henk ik kan je geen voorbeelden laten zien, want alle slides die ik daar van had, zijn door een wraakgierige ex echtgenoot vernietigd. Ik kan het misschien wel uitleggen: Wat ik zo leuk van Arthur gezien vind, is de manier waarop hij telkens 2 pinguïns fotografeert, die of dezelfde kant op kijken, of in tegengestelde richting, of je ziet bijna één lichaam en twee hoofden. Bij giraffen zie je vaak dat er 2 bij elkaar staan, die dezelfde kant op kijken, die dezelfde beweging maken. Ik had zelfs een dia, waarop 2 giraffen stonden met z.g. 1 lichaam maar je zag 2 halzen en hoofden. Dat was één van de mooiste foto's, behalve die met een geeuwende leeuw, die de avondzon in zijn bek had. Deze foto werd niet met een 70-200 mm geschoten, ik had toen wat meer millimeters tot mijn beschikkingHenk schreef:
Begrijp het niet helemaal!?Blacksheep schreef:Arthur, wat ik zo frappant vind, is dat de foto''s en de composities die je gemaakt hebt, lijken op de composities die je bij sommige safari fotoshoots ziet, wanneer er giraffes gefotografeerd worden. Ook deze serie vind ik heel mooi.Kan je dit aan de hand van een voorbeeld toelichten?
Groet, Henk