kinderportret
-
Daniël
Re: kinderportret
Staat in beoordelingen dus....
Vind het echt helemaal niks.
Bewerking heeft wel iets maar ben er geen fan van.
Houding van het kind staat me ook niet aan. En dan bedoel ik de manier hoe de lichaam is en het hoofd ten opzichte van de camera.
Gezichtsuitdrukking is ook verkeerd, geeft een rare uitdrukking.
Vind het echt helemaal niks.
Bewerking heeft wel iets maar ben er geen fan van.
Houding van het kind staat me ook niet aan. En dan bedoel ik de manier hoe de lichaam is en het hoofd ten opzichte van de camera.
Gezichtsuitdrukking is ook verkeerd, geeft een rare uitdrukking.
-
Jomar
De foto komt op mij te licht over, althans de delen aan de rechter kant lijden mij erg af door de hevige nabewerking ,
Als je naar de overbelichte wang van het kind kijkt vind ik de "lichtlijn" persoonlijk niet mooi
en qua compositie sluit ik mij aan bij daniel , Het kind heeft op deze foto een beetje een onnatuurlijke houding dat vind ik jammer.
wel vind ik de keuze voor dit soort nabewerking wel interessand, het maakt het geheel in ieder geval wel zweverig.
Als je naar de overbelichte wang van het kind kijkt vind ik de "lichtlijn" persoonlijk niet mooi
en qua compositie sluit ik mij aan bij daniel , Het kind heeft op deze foto een beetje een onnatuurlijke houding dat vind ik jammer.
wel vind ik de keuze voor dit soort nabewerking wel interessand, het maakt het geheel in ieder geval wel zweverig.
- Léon Obers
- Forumlid

- Ervaringsniveau: *****
Houding en moment van het kind om vast te leggen is volledig verkeerd.
Met beeldbewerking trucs wordt er dan getracht die verkeerde basis op te vijzelen.
Het blijft dan helaas nog steeds een slechte opname. Basis moet goed zijn.
Met beeldbewerking trucs wordt er dan getracht die verkeerde basis op te vijzelen.
Het blijft dan helaas nog steeds een slechte opname. Basis moet goed zijn.
Vriendelijke groet, Léon Obers