Auto Museum Louwman

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
GSAndré

Auto Museum Louwman

Bericht door GSAndré » do jul 08 2010 8:16 pm

1
Afbeelding

2
Afbeelding

3
Afbeelding

4
Afbeelding

5
Afbeelding

6
Afbeelding

7
Afbeelding

8
Afbeelding

9
Afbeelding

10
Afbeelding

JerryBig
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja

Re: Auto Museum Louwman

Bericht door JerryBig » do jul 08 2010 9:10 pm

Prachtige foto's van een nog mooier museum. Ben er gisteren geweest, in één woord 'schitterend'.
Vind het zelf best moeilijk om daar mooie plaatjes van te maken. Moet je nu flitsen, statief gebruiken of wat...?? Het museum is voor fotografie aanzienlijk beter te behappen dan welk automuseum ook, ze staan niet allemaal boven op elkaar.

Misschien kun je wat tips geven hoe jij het hebt aangepakt? Aan je EXIF te zien vanaf statief, zonder flits.
V1 + J5 + D750 en kilo's aan glaswerk

GSAndré

Bericht door GSAndré » do jul 08 2010 9:26 pm

Inderdaad zonder flits, maar ook zonder statief :wink: Staan daar verschillende handige paaltjes, en de avond ervoor NIET drinken :lol:
De touwen wegsjoppen was eigenlijk het moeilijkste !

Daniël

Bericht door Daniël » vr jul 09 2010 7:29 am

André, ben je gewoon zonder mij gegaan :| :lol:

Leuke sfeer. Hoe bedoel je touwen André :?:

Bewerking is wel erg leuk

Jomar

Bericht door Jomar » vr jul 09 2010 7:57 am

De touwen wegshoppen?

Nou , dan kan ik je vertellen dat je daar in ieder geval goed in bent geslaagd :wink:
Ik kan eigenlijk nergens zien dat je wat weg gewerkt hebt, knap gedaan.

Over de foto's:

Ja schitterend, mooi platen, mooi vast gelegd hoor!

JerryBig
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door JerryBig » vr jul 09 2010 9:21 am

GSAndré schreef:Inderdaad zonder flits, maar ook zonder statief :wink: Staan daar verschillende handige paaltjes, en de avond ervoor NIET drinken :lol:
De touwen wegsjoppen was eigenlijk het moeilijkste !
Nu je het zegt, dat van die draadjes was me niet eens opgevallen. Maar die bordjes die er overal staan? Heb je die gewoon even opzij gezet? Om die weg te shoppen lijkt me iets gecompliceerder. Ik vond ze soms hopeloos in de weg staan. In andere musea heb je helemaal geen ruimte, dus in dit geval is het al een mega verbetering, maar irritant vond ik ze wel. Ik durfde ze eigenlijk niet weg te halen, want meneer Louwman liep zelf door het museum en tevens liep er nog een delegatie Jappaners (Toyota?) onderleiding van een museum medewerker.
V1 + J5 + D750 en kilo's aan glaswerk

Johan
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door Johan » vr jul 09 2010 10:11 am

Ziet er naar uit dat ik hier ook maar eens een bezoekje aan moet brengen. Kan ik mooi vergelijken of Louwman meekan in het rijtje Porsche, BMW en Mercedes qua musea ;) Die staan nl. erg hoog op m'n lijst :)
Nikon D600 + MB-D14 Grip | Tokina AT-X 124 AF Pro DX 12-24mm f/4 | Nikon AF-S 24-70mm f/2.8G ED | Nikkor AF-S 70-200mm f/2.8G IF-ED VR | Nikon SB-600 | Peleng 8mm f/3.5

GSAndré

Bericht door GSAndré » vr jul 09 2010 2:35 pm

Bordjes met een verhaaltje over de betreffende auto staan gewoon los.
Dus heel onschuldig deze even een meter verplaatst, en weer teruggezet natuurlijk.

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”