Hebbes
Re: Hebbes
Slaat hebbes op het juiste moment van afdrukken, of op de foto? 
Lekker dynamisch!

Lekker dynamisch!
- JacTrum
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Foto's bewerken toestaan: Nee
In elk geval een prima foto vol actie Kees. Je moet ons er alleen even bij vertellen welke actie we zien
Iets met honden, maar wat?

Nikon D700 / Nikon 1.4/50 / NikonAF-S Nikkor 24-70mm 2.8 G ED / Nikon AF-S Nikkor 70-200mm 2.8GII / Micro Nikkor 2.8/105G ED / Nikon Speedlight SB910
Beide TomTom schreef:Slaat hebbes op het juiste moment van afdrukken, of op de foto?
Lekker dynamisch!

Groeten Kees
Mijn motto: De compositie máákt de foto
Fujifilm X100F
Fujifilm X100F
het is de finish van een windhondenrace (NK 2010), de prooi krijgen ze meestal net niet te pakkenJacTrum schreef:In elk geval een prima foto vol actie Kees. Je moet ons er alleen even bij vertellen welke actie we zienIets met honden, maar wat?
Groeten Kees
Fujifilm X100F
Fujifilm X100F
- roes
- Forumlid
Kees je hebt inderdaad een mooie actie vastgelegd van de hond
.
groeten jos

groeten jos
D300 / MB-D10 / D60 / AF-S NIKKOR 18-200 mm VRII / 10-24 mm / 17-50 mm F/2,8 VC / AF-S Nikkor 70-300 mm VRII / SB 700 / Manfrotto statieven
- roes
- Forumlid
Wordt denk ik ook moeilijk met een muilkorf
groeten jos

groeten jos
D300 / MB-D10 / D60 / AF-S NIKKOR 18-200 mm VRII / 10-24 mm / 17-50 mm F/2,8 VC / AF-S Nikkor 70-300 mm VRII / SB 700 / Manfrotto statieven
- gongon
- Clublid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Dacht ik ook al, maar het is een mooie actie foto.
Groetjes Gonnie.
Veel beloven weinig geven doet de gek in vreugde leven.
Veel beloven weinig geven doet de gek in vreugde leven.
- ahhveurink
- Forumlid
- Contacteer:
Mooie actie foto KvP! Ik kan me voorstellen dat de honden vol adrenaline zitten en dat ze elkaar daardoor zouden kunnen bijten. Wat ik me wel af vraag: Nadat de race is afgelopen moeten de honden toch op de één of andere manier afreageren/ontladen, of vinden ze het 'gewoon' leuk? Zoals je zegt kunnen ze de prooi vaak niet pakken(terwijl me dat juist de ontlading/prijs lijkt?) maar hoe recupereren deze honden dan? Zou leuk zijn als je nog iets over deze sport vertelt.KvP schreef:het is de finish van een windhondenrace (NK 2010), de prooi krijgen ze meestal net niet te pakkenJacTrum schreef:In elk geval een prima foto vol actie Kees. Je moet ons er alleen even bij vertellen welke actie we zienIets met honden, maar wat?
Anja