Waar kan ik deze lens kopen George?George Fennes schreef:Ik heb zelf een 10-200mm 2.8 VR met een 2x TC en zelfs dat werkt prima.
Sigma 70-200 of Nikkor 80-200
-
- Clublid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Ja
uhhhhhhhhh
Hé Put, heb ik mij weer vertypt
Het moet zijn 70-200mm 2.8 VR
Maar die 10-200mm 2.8 VR heb ik wel in bestelling staan, maar ze moeten hem schijnbaar nog uitvinden.
Groetjes George

Het moet zijn 70-200mm 2.8 VR
Maar die 10-200mm 2.8 VR heb ik wel in bestelling staan, maar ze moeten hem schijnbaar nog uitvinden.

Groetjes George

Blijf het objectief bekijken
Ik ben heel benieuwd naar je ervaring met de Sigma 70-200. Ik heb nu twee versies van de 80-200 van Nikon gehad (AF ED Schuifzoom en de laatste AFD ED draaizoom), en met beide lensen heb ik back-focus problemen op mijn D70 bij objecten tot 5 meter afstand in het zoomgebied van 135-200 mm. De Afs-nikon zou dat niet hebben. De Sigma is nog iets interessanter voor close-up omdat die tot op 1 m scherp kan stellen (nikon 1,5).wouterboon schreef:Zo, kogel door de kerk, mede na lang discussieren met mijn broer (fotografeert al wat jaren meer dan ik en heeft zelfs in een fotozaak gewerkt): de Sigma is het geworden. Budget blijft bepalend en ook wat ik er mee wil doen. Dank voor alle reacties.
Dus, hele benieuwd naar je ervaringen. Scherpte, bokeh, snelheid, degelijkheid ...

Vriendelijke groet, Frode