[Verzamel]Grootste passagierstoestel op Schiphol (A380)

Een aparte sectie waarin alle verzameldraadjes dienen te staan waarin foto's gepresenteerd worden.
Bookkeeper

Re: [Verzamel]Grootste passagierstoestel op Schiphol (A380)

Bericht door Bookkeeper » vr jul 16 2010 1:06 pm

@Jahna

Gaaf vliegtuid, wil ik ook wel een keer mee op reis...

Maar vergis ik mij als ik zeg dat niet alle foto's op hetzelfe plekje zijn genomen en wellecht niet alle maal van jouw zijn??

No offence..

Janha
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Janha » vr jul 16 2010 1:19 pm

Bookkeeper schreef:@Jahna

Maar vergis ik mij als ik zeg dat niet alle foto's op hetzelfe plekje zijn genomen en wellecht niet alle maal van jouw zijn??

No offence..
Beste Bookkeeper,

Waarom denk je dat :?:
Ik weet zeker dat ik maar op een stukje heb staan fotograferen en foto's van andere gebruik ik uit principe niet!

Hier is een link naar mijn Picasa-album daar vindt je ook de exif van alle opnamen:
http://picasaweb.google.com/JvdHeul/AirbusOpSchiphol#" onclick="window.open(this.href);return false;

Groet,
Jan

GdP

Bericht door GdP » vr jul 16 2010 2:32 pm

Prachtige serie Jan!

noogle
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door noogle » vr jul 16 2010 2:34 pm

Janha schreef:

No offence..
Beste Bookkeeper,

Ik weet zeker dat ik maar op een stukje heb staan fotograferen en foto's van andere gebruik ik uit principe niet!

Hier is een link naar mijn Picasa-album daar vindt je ook de exif van alle opnamen:
http://picasaweb.google.com/JvdHeul/AirbusOpSchiphol#" onclick="window.open(this.href);return false;

Groet,
Jan
Ik denk dat dat komt omdat je hem eerst van onder fotografeert, later weer van de voorkant. Maar dat komt volgens mij omdat het toestel een extra rondje heeft gevlogen, klopt dat? (het landingsgestel is nl ook nog niet uit op de eerste serie foto's)

Groet,

Michael
"The camera doesn't make a bit of difference. All of them can record what you are seeing. But, you have to SEE" (Ernst Haas)

een blog sinds kort: http://www.michaeldevreugd.wordpress.com

Léon Obers
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *****

Bericht door Léon Obers » vr jul 16 2010 2:43 pm

noogle schreef: Ik denk dat dat komt omdat je hem eerst van onder fotografeert, later weer van de voorkant. Maar dat komt volgens mij omdat het toestel een extra rondje heeft gevlogen, klopt dat? (het landingsgestel is nl ook nog niet uit op de eerste serie foto's)
Dat extra rondje wordt reeds in het allereerste bericht gemeld: "Kwam hoog boven Schiphol overvliegen." (Ook daar is het landingsgestel nog ingeklapt).
Vriendelijke groet, Léon Obers

Janha
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Janha » vr jul 16 2010 3:17 pm

noogle schreef:
Janha schreef:

No offence..
Beste Bookkeeper,

Groet,
Jan
Ik denk dat dat komt omdat je hem eerst van onder fotografeert, later weer van de voorkant. Maar dat komt volgens mij omdat het toestel een extra rondje heeft gevlogen, klopt dat? (het landingsgestel is nl ook nog niet uit op de eerste serie foto's)

Groet,

Michael
De Airbus kwam vanuit het zuiden (o.a. Gouda) richting Amsterdam.
Na een bocht te hebben gedraaid over Schiphol is hij over de Zwanenburgbaan en vervolgens over de Polderbaan gevlogen in de richting van de kust.
Ter hoogte van Zandvoort is de Airbus parallel aan de kust gaan vliegen om ter hoogte van Haarlem weer landinwaarts te gaan vliegen. Ter hoogte van Haarlem heeft de Airbus de bocht ingezet richting Schiphol om vervolgens te landen op de Polderbaan. En omdat ik precies op het punt stond waar de Airbus dwars over de Polderbaan vloog heb ik zowel foto's van de volle vlucht als van de landing! Verder valt het volgende nog te melden; omdat er een behoorlijk sterke zijwind stond heeft de Airbus een zogenaamde zijwindlanding gemaakt. Het vliegtuig blijft in zo’n geval met de neus in de wind vliegen om op het laatste moment recht voor de baan te draaien. Dit is de rede dat ik foto’s heb van zowel een deel van de linkerzijde (foto nr. 5) en van de rechterzijde (foto nr. 6) tijdens de landing, terwijl ik duidelijk aan de rechterzijde van het toestel stond. Ik hoop dat hiermee alle onduidelijkheden de wereld uit zijn :wink:

Groet,
Jan

Bookkeeper

Bericht door Bookkeeper » vr jul 16 2010 5:32 pm

@Jan

Helemaal helder... was zeker niet verkeerd bedoeld van mij... :D

Plaats reactie

Terug naar “Verzameldraadjes fotopresentaties”