Bericht
door emdeklerk » zo jul 18 2010 5:07 pm
Beste Gideon, even er van uitgaande dat de Minox in werkende staat is: als het je niet lukt er goede opnamen mee te maken krijg je van mij dat statiefje om het ding in de huiskamer te zetten. Kun je me aan houden.
===
Waarde rbfoto: ik schrijf wat ik bedoel, ik schrijf wat ik meen en als dat voor de tere zieltjes op dit discussieforum (het staat er echt) niet te behappen is denk ik dat dat meer zegt over het niveau van dit forum dan over mij. Soms ben ik, zoals dat nu het geval was, wel eens te bruusk, maar dat corrigeer ik dan ook. Helaas komt het vaak voor dat ik aantoonbare onzin lees van lieden op dit forum, maar zodra dit gemeld wordt hoor je niets meer van de betreffende persoon. Tot in bestuurskringen. Ik schrijf naar mijn beste kunnen en weten, maar ik schrijf ook met open vizier. Ik sta voor wat ik denk. En inderdaad: ik weiger te nuanceren waar het gaat om aperte onwil, luiheid en ongeïnteresseerd slecht Nederlands.
Ik geloof ook dat lezen niet het sterkste punt is van veel lieden. Ik ga in ieder geval maar niet in op het al dan niet verkiezen lid te zijn van NCN of NCN-forum. Veel duidelijker dan ik het in mijn reactie verwoordde zal echt niet kunnen.
De wereld gaat aan nuancering ten onder.
Wie zijn forum lief heeft. spaart de polemiek niet.
Met vriendelijke groet, als ik in Harderwijk ben heb je een pilsje of wijntje tegoed... Ik kom er regelmatig (alleen: je moet er geloof ik geen haring kopen...)