emdeklerk schreef:"Dan krijg ik het statiefje wel van Emdeklerk".
Er is een aantal dingen die je kunt krijgen. Een statief is daar niet bij. Genuanceerd genoeg?
emdeklerk
Kun je voor mij een lijst maken van die dingen die ik wel kan krijgen?
emdeklerk schreef:"Dan krijg ik het statiefje wel van Emdeklerk".
Er is een aantal dingen die je kunt krijgen. Een statief is daar niet bij. Genuanceerd genoeg?
emdeklerk
Het is lang geleden dat ik mij hier zo kostelijk vermaakt heb.emdeklerk schreef:....Er is een aantal dingen die je kunt krijgen. Een statief is daar niet bij. Genuanceerd genoeg?
emdeklerk
gongon schreef:Zo het is hier weer lekker gezellig. Dacht dat alleen vrouwen last van lange tenen hadden. HAHAHAHAHA.
Denk echt dat het te lang mooi weer is geweest, we verlangen weer naar herfstweer denk ik.
Maar ik vind het wel amusant hoor. Ben lekker aan het genieten. Vrienden kunnen elkaar toch alles zeggen, we moeten niet zo snel op onze achterste benen gaan staan.
Even terug komen op de vraag van de TS, ik persoonlijk denk dat je de Minox niet zo heel veel gaat gebruiken.
Ik heb van mijn schoonmoeder een Mamiya gekregen, heb er ook een rolletje ingedaan heb een paar foto`s gemaakt, maar het rolletje zit er nog in en die Mamiya gebruik ik niet meer, neem toch liever mijn D3 mee.
Gobert schreef:gongon schreef:Zo het is hier weer lekker gezellig. Dacht dat alleen vrouwen last van lange tenen hadden. HAHAHAHAHA.
Denk echt dat het te lang mooi weer is geweest, we verlangen weer naar herfstweer denk ik.
Maar ik vind het wel amusant hoor. Ben lekker aan het genieten. Vrienden kunnen elkaar toch alles zeggen, we moeten niet zo snel op onze achterste benen gaan staan.
Even terug komen op de vraag van de TS, ik persoonlijk denk dat je de Minox niet zo heel veel gaat gebruiken.
Ik heb van mijn schoonmoeder een Mamiya gekregen, heb er ook een rolletje ingedaan heb een paar foto`s gemaakt, maar het rolletje zit er nog in en die Mamiya gebruik ik niet meer, neem toch liever mijn D3 mee.
Ik wil hem wel op een statiefje in m'n huiskamer zetten. Jij de Mamiya en emdeklerk het statiefje.
emdeklerk schreef:Vreemd dat mensen zich beraden op het lidmaatschap als ze van "clubleden" zulke antwoorden krijgen.
"(Om) even terug komen op de vraag van de TS, ik persoonlijk denk dat je de Minox niet zo heel veel gaat gebruiken.
Ik heb van mijn schoonmoeder een Mamiya gekregen, heb er ook een rolletje ingedaan heb een paar foto`s gemaakt, maar het rolletje zit er nog in en die Mamiya gebruik ik niet meer, neem toch liever mijn D3 mee."
Tsja, het is natuurlijk ook voor andere mensen volstrekt logisch dat je ergens een filmpje in doet en het dan laat zitten in plaats van het vol te schieten en te laten ontwikkelen.
Had je voor het geld van dat rolletje beter bij de kringloop een statiefje kunnen kopen voor dat andere clublid.
Maar gelukkig heb ook ik me sinds lang niet meer zo geamuseerd.
Heerlijk, zo'n forum, compleet met de spreekwoordelijke schoonmoeders.
emdeklerk
Het ligt eraan welk filmrolletje je erin stopt. Met gewoon de filmpjes die nu nog in de winkel liggen kom je niet zo ver.george013 schreef:Denk dat er best veel gevallen zullen zijn dat het rolletje wint. Probeer dan ook het dynamisch bereik in beeld te brengen. Zou analoog veel beter zijn. Ik ben in ieder geval benieuwd.
George