Dutch Supercar Challenge Zolder [verzamel]

Een aparte sectie waarin alle verzameldraadjes dienen te staan waarin foto's gepresenteerd worden.
Plaats reactie
Replay
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Dutch Supercar Challenge Zolder [verzamel]

Bericht door Replay » ma jul 19 2010 9:34 pm

Afgelopen weekend was het weer 'DSC Weekend'. Nu een keer dicht bij huis. Het circuit Zolder was de gastheer.
Omdat ik enkele forumleden heb gezien en gesproken lijkt het mij leuk om er een verzameling van te maken.
Ik zal aftrappen met enkele foto's.

1. Cor Euser - Marcos LM 600

Afbeelding

2. Bob Herber - Aquila CR1

Afbeelding

3. Pieter v Soelen - BMW E46 M3

Afbeelding

4. Rogier Grouwels - Corvette C5R

Afbeelding

5. Erol Ertan - Renault Megane Trophy

Afbeelding

Denzel

Re: Dutch Supercar Challenge Zolder [verzamel]

Bericht door Denzel » di jul 20 2010 9:16 am

Super mooie foto's !!! Vooral de Aquila CR1 vind ik fantastisch.
Zelf was ik ook op Zolder, maar dan meer voor de SF. Zonder accreditatie valt daar bijzonder weinig te fotograferen. Overal dubbele hekken !!! Ik zal eens kijken of ik nog 1 of 2 mooie foto's kan vinden want ik stond dus achter die hekken en het was echt zoeken naar een gaatje om iets vast te leggen.

MMo

Bericht door MMo » di jul 20 2010 8:43 pm

Roel,
Als gewoonlijk weer super mooie plaatjes. Ik blijf Zolder een leuk en gezellig circuit vinden, een echt familie circuit, veel ouders met kinderen.
Ik wist niet dat er nog meer forumleden waren, na onze kennismaking heb je nu neem ik aan wel een gezicht bij mij.
Ook wat plaatjes van mij dan maar het is niet voor niets een verzameldraadje, we komen elkaar zeker nog wel een keer tegen.

1)
Afbeelding

2)
Afbeelding

3)
Afbeelding

4)
Afbeelding

MMo, 2x Nikon D300, Nikon AF-I 300mm F2.8, Nikon 70-200mm F2.8 VRI, Sigma 24-70mm F2.8

Replay
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: ****
Foto's bewerken toestaan: Nee
Contacteer:

Bericht door Replay » di jul 20 2010 10:16 pm

Hey Mmo,(ik ben je voornaam alweer vergeten :oops: )

Ja,Zolder is een leuk en gezellig circuit. Je kan er enorm dicht langs de baan komen om mooie plaatjes te maken(en dat heb je dan ook gedaan,zie ik).
Gelukkig kan het hier nog maar de meeste circuits hebben enorme grindbakken waardoor de afstand iegenlijk te groot is.
Wij(DSC) komen nog een keer op Zolder. Op 12-13 sept. zijn wij te gast tijdens de Truck GP. Ook een leuk evenement.
Leuk je gesproken te hebben en we komen elkaar nog wel eens tegen. Assen Rizla Day misschien..?? Ik wel.

Groeten Roel

MMo

Bericht door MMo » wo jul 21 2010 5:00 pm

Replay schreef:Hey Mmo,(ik ben je voornaam alweer vergeten :oops: )

Ja,Zolder is een leuk en gezellig circuit. Je kan er enorm dicht langs de baan komen om mooie plaatjes te maken(en dat heb je dan ook gedaan,zie ik).
Gelukkig kan het hier nog maar de meeste circuits hebben enorme grindbakken waardoor de afstand iegenlijk te groot is.
Wij(DSC) komen nog een keer op Zolder. Op 12-13 sept. zijn wij te gast tijdens de Truck GP. Ook een leuk evenement.
Leuk je gesproken te hebben en we komen elkaar nog wel eens tegen. Assen Rizla Day misschien..?? Ik wel.

Groeten Roel
Roel,

Je hebt gelijk aangaande de grindbakken, maar je zag bij het ETCC op Brandhatch afgelopen weekend dat het soms aardig uit de hand kan lopen. Dan is afstand tot de baan wel bevordelijk voor onze gezondheid en de toeschouwers.
Weet nog niet of ik naar de Rizla Days in Assen ga, maar we komen elkaar zeker nog tegen.

Groeten Mick

Denzel

Bericht door Denzel » vr jul 23 2010 10:56 am

Hierbij ook nog enkele plaatjes van mij op Zolder:

01:
Afbeelding

02:
Afbeelding

03:
Afbeelding

04: