forum kinderen ! [Verzamel]
Re: forum kinderen ! [Verzamel]
Kleindochter Michelle heeft de verkleedklerenkist ontdekt!

de foto wordt gemaakt áchter de camera!
- ArendV
- Forumlid
- Contacteer:
Prachtige kleindochter met mooi hoedje Madnav, alleen jammer van de schaduw in het gezicht (van de flitser op het hoedje). De volgende keer iets lager standpunt nemen en/of externe flitser gebruiken.
Eén van mijn dochters die net de proefwerkweek achter de rug heeft.

Eén van mijn dochters die net de proefwerkweek achter de rug heeft.

Groeten - Arend / flickr
"Basically in Photography there are just two controls, one is where you stand and one is when you push the button" - David Hurn
"Basically in Photography there are just two controls, one is where you stand and one is when you push the button" - David Hurn
Ja Arend, bedankt voor de tip met de flitser. Zal hier volgende keer beter op gaan letten!

"It's not the first time, it won't be the last, but I'm in that doghouse again."
What's an Intel-chip doing in a Mac? -- A whole lot more than it's ever done in a PC!
What's an Intel-chip doing in a Mac? -- A whole lot more than it's ever done in a PC!
[quote="ArendV"]Prachtige kleindochter met mooi hoedje Madnav, alleen jammer van de schaduw in het gezicht (van de flitser op het hoedje). De volgende keer iets lager standpunt nemen en/of externe flitser gebruiken.

Gisteren een foto gemaakt van iemand in uniform met uniformpet op. Zag een slagschaduw over de ogen door de rand van de klep en toen moest ik gelijk weer aan jouw tip denken Arend! Toen heb ik mijn camera ondersteboven gehouden en zo de foto gemaakt. Daardoor was de flits laag genoeg om geen schaduw te maken en kon ik wel de schaduw van de zon onder de klep wegflitsen.
Je ziet, dit soort tips op dit forum werken echt super!
Groet,
Madnav

Gisteren een foto gemaakt van iemand in uniform met uniformpet op. Zag een slagschaduw over de ogen door de rand van de klep en toen moest ik gelijk weer aan jouw tip denken Arend! Toen heb ik mijn camera ondersteboven gehouden en zo de foto gemaakt. Daardoor was de flits laag genoeg om geen schaduw te maken en kon ik wel de schaduw van de zon onder de klep wegflitsen.
Je ziet, dit soort tips op dit forum werken echt super!
Groet,
Madnav
- MarcoD750
- Ontwerp & Ontwikkeling
- Ervaringsniveau: ****
- Foto's bewerken toestaan: Ja
- Contacteer:
Mijn dochter gesminkt, het was die dag "Circus Kids"

met vriendelijke groet, Marco
Z6 | Z 24-120 | AF-S Nikkor 14-24 | AF-S Nikkor 24-70 2.8 | AF-S 70-200 2.8 VRI | SB910 | Insta360 |
Z6 | Z 24-120 | AF-S Nikkor 14-24 | AF-S Nikkor 24-70 2.8 | AF-S 70-200 2.8 VRI | SB910 | Insta360 |
Prachtige foto Marco! Je ziet dat ze het zelf ook geweldig vind. Heel leuke herinnering lijkt me, die later vast nog wel eens zal opduiken (bv. bij haar trouwen of zo...)!
Groet,
Madnav
Groet,
Madnav
- Kees
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Nee
Kleindochter te logeren, liep te huppelen in de tuin

groet Kees

groet Kees
-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Contacteer:
1

2

2

http://martijnbunte.weebly.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Wat een ontzettend gave foto! Echt helemaal geweldig!
Groet,
Arnold
Groet,
Arnold