Lowepro Slingshot, ervaringen, wie ????
- Marcel079
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Contacteer:
Ik heb de Slingshot inmiddels ook gekocht en ik kan zeggen die aan alle verwachtingen voldoet. Al mijn spullen passen er in en ook mijn D50 met 70-300 VR past in het vak. Het klepje dat je hiervoor moet verwijderen heb ik een kwartslag gedraaid en bovenop de lens weer vastgezet. Hiermee voorkom je dat camera en lens iets meer bewegingsruimte hebben dan je misschien zou willen. De slingshot-functie werkt echt en je camera is snel tevoorschijn gehaald. Wil je een lens verwisselen, dan moet de tas af en zal je hem helemaal moeten openen.
Niet met Nikon geschoten, altijd mis
Het grappige is dat ik dat scheidingswandje juist onder het objectief in de tas heb vast gemaakt. Dat komt omdat ik een grip onder mijn camera heb zitten.Marcel079 schreef:Al mijn spullen passen er in en ook mijn D50 met 70-300 VR past in het vak. Het klepje dat je hiervoor moet verwijderen heb ik een kwartslag gedraaid en bovenop de lens weer vastgezet. Hiermee voorkom je dat camera en lens iets meer bewegingsruimte hebben dan je misschien zou willen.
Vandaag mijn 70-200 F2.8 gekregen, en ik durf te beweren dat mijn d200 met grip en 70-200 erop in de slingshot 200 past.
het is niet ideaal maar het gaat, misschien dat ik binnenkort eens een paar fototjes plaats als iemand daar intresse in heeft.
hij ligt nu eigenlijk dwars tegenover hoe hij normaal zit
trouwens eigenlijk mijn gehele setje past erin!!!
18-70
70-200
sb800
tamron 55-200
en dan nog wat ruimte voor kleine prulletjes......
het is niet ideaal maar het gaat, misschien dat ik binnenkort eens een paar fototjes plaats als iemand daar intresse in heeft.
18-70
70-200
sb800
tamron 55-200
- Riemke
- Clublid
- Contacteer:
Ben wel benieuwd naar die foto's omdat ik al heb zitten puzzelen hoe mijn D2X met 70-200 in de Slingshot moet krijgen.twan schreef:Vandaag mijn 70-200 F2.8 gekregen, en ik durf te beweren dat mijn d200 met grip en 70-200 erop in de slingshot 200 past.
18-70
70-200
sb800
tamron 55-200
Ik heb hem vooral aangeschaft om mijn D100 standby te hebben bij de American Football wedstrijden van mijn zoon. Vind de Slingshot daarbij handiger in het gebruik dan de rugzak.
The single most important component of a camera is the twelve inches behind it.