Mijn versie van een reiger

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
Daniël

Mijn versie van een reiger

Bericht door Daniël » ma aug 02 2010 8:20 am

Zag deze heel toevallig zo zitten
Afbeelding
Nog niet bewerkt. Rechtstreeks uit de camera

Mochten er opmerkingen zijn over een bewerking hoor ik dit uiteraard graag

roes
Forumlid
Forumlid
Foto's bewerken toestaan: Nee

Re: Mijn versie van een reiger

Bericht door roes » ma aug 02 2010 8:35 am

Hallo Daniel ,

Het is inderdaad een versie die ik nog nooit van een reiger gezien heb :wink: :lol: , wat een vreemde houding heeft hij hier :roll: .
Kon je hem niet dichter bij krijgen of liet de lens het niet toe :?: , want de verschillende andere onderwerpen leiden wel de aandacht af
van de vreemde reiger :? :wink: :mryellow: .

groeten jos
D300 / MB-D10 / D60 / AF-S NIKKOR 18-200 mm VRII / 10-24 mm / 17-50 mm F/2,8 VC / AF-S Nikkor 70-300 mm VRII / SB 700 / Manfrotto statieven

Daniël

Bericht door Daniël » ma aug 02 2010 8:53 am

Is genomen met de 35mm AF-S f/1.8. Dus ik kon niet dichterbij komen. Of ik moet in een sloot gaan staan waar de ratten vrij zwemmen :?

Groter formaat
Klikerdeklik

LOKA
Forumlid
Forumlid
Contacteer:

Bericht door LOKA » ma aug 02 2010 9:42 am

Hahaha, het is ook nooit goed he. Niet eens in de sloot gaan staan? Wat flauw. :lol:

Maar wat je foto aangaat, die ziet er prima uit, wij zien deze houding wel vaker, maar hier barst het dan ook van de reigers.
Wel zou ik die bloemen aan de onderkant of weg klonen of er af halen, die zijn wat storend aanwezig.
Verder heb ik het idee dat je hem iets te veel verscherpt hebt, maar voor de rest een prima foto.

Groetjes Karin

Daniël

Bericht door Daniël » ma aug 02 2010 9:44 am

:lol: Nee ik ga niet in die sloot staan :wink2:

Klopt, die bloemetjes moet ik even naar kijken.
Verscherpt? Nee, niks aan gedaan. Foto komt zo uit de camera. Totaal onbewerkt op het 16:9 snijden dan.

Originele:
Afbeelding
Totaal onbewerkt

GdP

Bericht door GdP » ma aug 02 2010 11:44 am

Ik heb dat al eens eerder gezien. Volgens mij is dat hun manier van zonnebaden. Het waren er toen twee naast elkaar. Maar het lukte toen niet om daar een foto van te maken.

Gewoon grappig om te zien.

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”