Barcelona

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
BUG322

Barcelona

Bericht door BUG322 » di aug 03 2010 11:14 pm

Hier alvast wat foto's ik ben nu op capture NX overgestapt (trial) maar het gaat hem wel worden denk ik

1
Afbeelding
2
Afbeelding
3
Afbeelding
4
Afbeelding
5
Afbeelding
6
Afbeelding
7
Afbeelding
8
Afbeelding

tis ff een snelle greep deze keer de stad door met zo'n bus mijn vrouw wilde niet met de metro dus dat was een beste tocht.
Het blijft een zeer aantrekkelijke stad.

groet

ALE
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Ja

Re: Barcelona

Bericht door ALE » do aug 05 2010 12:13 am

Zeker een zeer mooie stad. Die laatste twee zijn erg goed. Neem aan dat dit je Spanje 1 serie is?
Als je er nog bent, geniet nog van je vakantie.
Groet,

ALE
Nikon dSLR | Nikon lampjes | Een grote en een paar kleine Nikkor toeters

Tony D
Moderator
Moderator
Ervaringsniveau: ***
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door Tony D » do aug 05 2010 10:10 am

Mooie stad inderdaad.
Voor mij is foto 5 bijzonder: de compositie met die twee super hoge flats uitstekend boven de gewone (ook niet lage) bebouwing van de stad. Hij is wat heiig, maar daar ontkom je niet aan.
Verder is 7 bijzonder: hoe heb je die bank leeg gekregen. Ik was er en het stikte altijd van de toeristen die daar op zaten, of er stonden verkopers met hun kleedjes voor :(

Tony D
Nikon Z6ii, Z 24-120/4 S, Z MC 105/2.8 VR S, Z 180-600/5.6-6.3 VR, Meike 50mmf/1.7, SB700; en medewerker bladredactie

corretje

Bericht door corretje » do aug 05 2010 10:19 am

Foto 7 voor mij.

Je moet alleen ff kijken naar foto 5. Rechtsboven van de rechterflat zit een vuiltje in de lucht. Ik weet niet of het toeval is, of dat er een vuiltje op je sensor, spiegel of objectief zit/zat. En dat vlekje op de foto zou ik ff wegsjoppen.

Ik kon niet ontdekken of meer foto's het hebben. Misschien anders ff testfotootje maken met die combinatie.

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”