Daar aangekomen sloeg het weer behoorlijk om, dit was wel erg jammer. Dus voor dan maar voor een herhaling.
Gr Krizz
1

2

Ja dit heb ik bewust gedaan, om meer sfeer in de foto te verwerken.De ruis in de tweede foto, heb je dat bewust gedaan
Nee had ik wel graag gewild, maar het weer was te slecht om langer te blijven.Ook nog foto's gemaakt van de vlakbij staande schotelantennes?
Kan het niet beter zeggenweimaraner schreef:Vind het hele sterke foto's, mooi door hun eenvoud. Ook de zwart/wit omzetting doet het goed bij dit onderwerp.

Dat is dus helemaal niet zo. Je ziet eigenlijk bar weinig als je er rondloopt. Dat maakt het ook zo moeilijk om daar foto's te maken die wat uitbeelden.ErikB schreef:Mooie platen! Geven de sfeer die daar hangt goed weer.

Dat is jou persoonlijke ervaringPatrick schreef:Dat is dus helemaal niet zo. Je ziet eigenlijk bar weinig als je er rondloopt. Dat maakt het ook zo moeilijk om daar foto's te maken die wat uitbeelden.ErikB schreef:Mooie platen! Geven de sfeer die daar hangt goed weer.

Ik was er twee weken geleden, dus het is nog vrij vers. Het was dat de gids die we hadden geweldig was, anders zou het "teleurstellend" zijn geweest. Of in ieder geval viel er minder te zien dat ik had gedacht of wellicht gehoopt.ErikB schreef:Dat is jou persoonlijke ervaringPatrick schreef:Dat is dus helemaal niet zo. Je ziet eigenlijk bar weinig als je er rondloopt. Dat maakt het ook zo moeilijk om daar foto's te maken die wat uitbeelden.ErikB schreef:Mooie platen! Geven de sfeer die daar hangt goed weer.Toen ik er 2 jaar terug rondliep vond ik het die sfeer wel hebben. Echter kan ik je wel begrijpen. Ik ben in Auswitz geweest zoals ik zei en als je dat met Westerbork vergelijkt staat er zeer weinig in Westerbork. Maar nogmaals, of je er sfeer vindt hangen of niet is volledig persoonlijk