hallo allemaal,
bedankt voor jullie(vele) reacties, ik had de zoekfunctie al gebruikt maar was nog niet klaar met vragen stellen
ik zal me eerst is netjes voorstellen zodat jullie weten tegen wie jullie praten.
ik ben jamey maas 19 jaren jong en mijn grootste hobby zijn reptielen en zee vissen(aquariums). ik ben zelf van kleins af aan gefascineerd door reptielen en vissen, ben daarom ook al 10 jaar in het bezit van reptielen vooral slangen, en sinds een jaar of 2 bezig met zee aquariums.
ik heb van veel verschillende reptielen nakweek gehad van zowel makkelijk te kweken dieren als zeer moeilijke dieren. helaas is het nog moeilijker om met zee aquarium vissen te kweken en dit is me tot nu toe nog niet gelukt.
ik hoop hiermee een beetje te hebben verteld wie ik ben.
ik schiet altijd zeer veel foto's van mijn dieren en vond dat de foto's op het moment mijn dieren geen eer aan doen. vandaar ook de keus om dit goed aan te gaan pakken. ik ga vanaf volgend jaar ook een aantal x per jaar naar het buitenland om reptielen/koralen en vissen te zoeken en te fotograferen in hun natuurlijke habitat(leef omgeving). misschien(weet wel zeker) is dit ook van toepassing voor de keuze van de camera want las net dat de d90 niet spatwater dicht is en dit heb ik wel nodig in landen zoals indonesie enzo enzo. doordat ik ook onder water ga fotograferen heb ik ook een onder waterhuis nodig mijn oog is al gevallen op de hugyfot neem aan dat dit 1 van de betere onder waterhuizen zijn.
groeten, jamey