paparazzi

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
Bookkeeper

paparazzi

Bericht door Bookkeeper » za aug 07 2010 10:00 pm

hehe... ik vind hem geslaagd... maar eeehh jullie ook???

Afbeelding

GdP

Re: paparazzi

Bericht door GdP » za aug 07 2010 11:17 pm

Ik dacht even dat het door mij bewonderde forumlid Paparazzi weer teug was. Maar dat dus niet. :(

Wel een grappige foto. Zij wil duidelijk niet op de foto, en dat voor een jonge dame die er toch wel fotogeniek uitziet. :)

Frederix

Bericht door Frederix » zo aug 08 2010 2:01 am

Het stoort mij dat één vinger net voor haar ene oog, deel van haar neus en mond zit. Ik neem aan dat dit in scene is gezet, in dat geval had dit voorkomen kunnen worden.

Gobert
Clublid
Clublid
Foto's bewerken toestaan: Ja

Bericht door Gobert » zo aug 08 2010 8:22 am

Bookkeeper schreef:hehe... ik vind hem geslaagd... maar eeehh jullie ook???

Afbeelding

Neen, ik vind hem niets
Gobert - La passione passa dal cuore
Eroe Nazionale

Bookkeeper

Bericht door Bookkeeper » zo aug 08 2010 8:34 am

Niks in scene gezet... ik zat op de grond omdat mijn zoontje daar aan het spelen was toen mijn vrouw langs liep en ik deze foto maakte...

Léon Obers
Forumlid
Forumlid
Ervaringsniveau: *****

Bericht door Léon Obers » zo aug 08 2010 10:34 am

Juist omdat het je vrouw is, zou je erna toch wel iets hebben kunnen regelen om wel een goede foto in scene te kunnen zetten :?: :shock: :D
Vriendelijke groet, Léon Obers

JacTrum
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Nee

Bericht door JacTrum » zo aug 08 2010 10:42 pm

Nee Bookkeeper, ik vind de foto wat hij is: mislukt:-) Niet onaardig bedoeld hoor, maar zelfs als toevalstreffer vind ik hem niet geslaagd.
Nikon D700 / Nikon 1.4/50 / NikonAF-S Nikkor 24-70mm 2.8 G ED / Nikon AF-S Nikkor 70-200mm 2.8GII / Micro Nikkor 2.8/105G ED / Nikon Speedlight SB910

Bookkeeper

Bericht door Bookkeeper » zo aug 08 2010 11:15 pm

hahaha... bedankt voor de reacties... ik vind hem leuk , dat is voor mij belangrijk... en ja het kan beter...

GdP

Bericht door GdP » zo aug 08 2010 11:27 pm

Bookkeeper schreef:hahaha... bedankt voor de reacties... ik vind hem leuk , dat is voor mij belangrijk... en ja het kan beter...
En daar gaat het in dit geval om! Of andere een foto nu leuk vinden of niet maakt vaak gewoon niet uit. Het is de emotionele binding die men heeft met de foto die vaak bij familiefoto’s de doorslag geven voor een positieve waardering. En daar is niets mis mee.

Bij buitenstaanders vinden dit soort foto’s maar weinig waardering.

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”