@ Diana dat nieuwe objectief heeft prima zijn werk gedaan

Mariska, hij ziet er prima uit.theshadow schreef:Zo hier is hij dan de eerste foto van een gezellige natte dag
Rond het begin van de shoot vroeg Mariska mijn vriendin voor het eerst echt naar mijn D90 (deze had ik mee met de 24-70 er op) met deze foto als eerste resultaat![]()
Hey Robin: die van jouw zijn duidelijk beter gelukt dan de mijne! Ze zien er fraai uit!theshadow schreef:Nog een serie van de vogel vliegshow,
Ach vond het tegen vallen met wat instelling foutjes (toch best wennen die D700 maar dit gaat goed komenTony D schreef:Hey Robin: die van jouw zijn duidelijk beter gelukt dan de mijne! Ze zien er fraai uit!theshadow schreef:Nog een serie van de vogel vliegshow,
Tony D
Jop, je hebt de eer gered! Prima foto's ik persoonlijk vind met name de ijsbeer leuk geschoten zo. Wederom een bewijs dat de fotograaf belangrijker is dan de machine.Jop schreef:Hoi iedereen! Bedankt voor de gezellige dag, erg leuk om de gezichten achter de forumnamen te zien
Wat ik tot nu toe heb gezien ziet er erg goed uit! Kan ook haast niet anders, jullie gereedschap alleen al was erg indrukwekkend! Maar goed, ik kom hier proberen de eer van de instapbody's te redden.