Jouw singleshot van de week - max. 1 per week [verzamel]
Re: Jouw singleshot van de week [VERZAMEL] max. 1 per week
http://lh3.ggpht.com/_ZRkErXqI2k8/TDtas ... C_3074.jpg" onclick="window.open(this.href)return false;
Mijn prachtige zoon, Luca

-
- Forumlid
- Contacteer:
op weg naar Vlieland voor een heerlijk dagje fietsen.
dit plaatje zou eigenlijk ook wel passen bij het wolken item (denk ik)
(lijkt alsof de mast van onze metgezel met de mast de wolken raakt).

dit plaatje zou eigenlijk ook wel passen bij het wolken item (denk ik)
(lijkt alsof de mast van onze metgezel met de mast de wolken raakt).

Ik fotografeer met een D90 body met Nikon-MB80 grip, kleine zoom (18-70mm), een kleine tele (55-200mm) en een 85mm micro van Nikkor-glas plus een statief (Manfrotto) en een (Lowe)tas -Adobe PS Elements
http://www.flickr.com/photos/focus234" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.flickr.com/photos/focus234" onclick="window.open(this.href);return false;
The Good Year Zeppelin die de hele tijd boven Den Haag en Rotterdam zweefde.

Het drogere oostelijke deel van het prachtige getijdengebied La Mer Blanche tussen Bénodet en Mousterlin (Bretagne)

Even een rustiger onderwerp gekozen...

-
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
- Foto's bewerken toestaan: Ja
Niet het weer wat je wilt op vakantie, maar wel mazzel gehad met fotograferen:

Coolpix P7700 | Ikelite onderwaterhuis | Ikelite DS125 filts | D60 | Tamron 17-50 f/2.8 | Nikon AF-S 300 f/4 | Nikkor AF-S 35 f1.8 DX | Nikkor AF Fisheye 10.5mm f/2.8 DX | Nikkor AF-D 180 f/2.8 | Kenko 1.4x DGX | https://500px.com/thomaskoper
- bjornc
- Forumlid
- Ervaringsniveau: ***
Staat d'r mooi op!
Jammer dat het niet zo'n vertakte is... maar dat heb je niet voor het uitzoeken helaas.
Jammer dat het niet zo'n vertakte is... maar dat heb je niet voor het uitzoeken helaas.
- PeterG
- Forumlid
- Ervaringsniveau: *
- Foto's bewerken toestaan: Nee
- Contacteer:
Als ik dezelfde image plaats verschijnt hij wel. Ik denk dat er in je profiel iets niet goed staat. Check of in je profiel BBCode, [img] en [url] aan staan.farida schreef:
Peter
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Contacteer:
De BBCodes stonden in ieder geval uit voor het bovenstaande bericht... Gecorrigeerd.PeterG schreef:Als ik dezelfde image plaats verschijnt hij wel. Ik denk dat er in je profiel iets niet goed staat. Check of in je profiel BBCode, [img] en [url] aan staan.
- Patrick
- Clublid
- Ervaringsniveau: *****
- Contacteer:
Ik ben al een paar dagen de foto's van onze korte vakantie in de Harz (Duitsland) afgelopen mei aan het bewerken. Deze viel me op omdat hij... opvalt.
Het gaat om een lamp gemaakt van dierengeweien aan het plafond in het slot in Wernigerode. Dit krijg je als je ongegeneerd op de grond gaat liggen met je camera recht omhoog gericht.

Blijkbaar net niet helemaal precies recht onder de lamp gelegen, en met Capture NX kan ik geen perspectief corrigeren. Dus net niet helemaal, maar het beeld is prima wat mij betreft.

Het gaat om een lamp gemaakt van dierengeweien aan het plafond in het slot in Wernigerode. Dit krijg je als je ongegeneerd op de grond gaat liggen met je camera recht omhoog gericht.

Blijkbaar net niet helemaal precies recht onder de lamp gelegen, en met Capture NX kan ik geen perspectief corrigeren. Dus net niet helemaal, maar het beeld is prima wat mij betreft.