Efteling 2010

Dit subforum is de plek waar jij foto’s kan plaatsen om feedback te krijgen én te geven.
Plaats reactie
addy
Forumlid
Forumlid

Efteling 2010

Bericht door addy » di aug 10 2010 8:05 pm

Gister naar de Efteling geweest met het gezin. In het begin niet echt lekker weer, maar dat kwam toch weer goed later.
Het was lekker druk, redelijke wachttijden. Maar...man man man wat een drukte om dat park uit te komen. :shock: Iedereen nog even naar de winkel. Iedereen nog even een parkeerkaartje kopen. Iedereen nog even naar de w.c. En dan nog even van het terrein af zien te komen. :lol: Maar dat hoort er natuurlijk een beetje bij.
Ik heb me weer verbaasd over mijn jongste dochter van nog geen vier en half jaar oud. Wat een lef voor zo'n ukkie. :shock: In de Piranha, in de Bobsleebaan, in het schip en in de nieuwe achtbaan Joris De Draak. Daar mocht ze net in, net iets langer dan 110 cm. :lol: Mijn vrouw kwam er bijna lijkbleek uit, maar mijn dochter lachend.
Het was een leuke maar lange dag, 8.15 uur vertrokken vanuit Middelburg en om 23.15 uur thuis. :lol:
Hier een impressie van mijn dag:

1 Ravelein, nieuwe atractie voor 2011

Afbeelding

2 Villa Volta

Afbeelding

3 Villa Volta

Afbeelding

4 Vogelrock

Afbeelding

5 Joris De Draak

Afbeelding

6 De Vliegende Hollander

Afbeelding

7 De Vliegende Hollander

Afbeelding

8 Joris De Draak

Afbeelding

9 Python

Afbeelding

10 Python

Afbeelding

11 Uitzicht vanuit de Pagode

Afbeelding
Breda.......here we come(back)

Madnav
Forumlid
Forumlid

Re: Efteling 2010

Bericht door Madnav » wo aug 11 2010 12:33 am

Mooie scherpe en kleurrijke foto's Addy. Het geeft een goed beeld van het park en de attracties. Ik ben er zeker in geen 15 jaar geweest dus ik zie veel nieuws. Moet toch maar weer eens die kant uit!
Groet,
Madnav
de foto wordt gemaakt áchter de camera!

Daniël

Bericht door Daniël » wo aug 11 2010 8:54 am

Ik ben er vorig jaar geweest en zelfs met vorig jaar zijn er weer nieuwe dingen bij gekomen.

Mijn nichtje van bijna 2 jaar was er vorige week en vond het geweldig. Net als wij (mid 20) vorig jaar :lol: . Je blijft immers een kind.

Wel vind ik de kleuren een beetje raar over komen. Maar dat zal wel komen vanwege het licht zoals je zei.

addy
Forumlid
Forumlid

Bericht door addy » wo aug 11 2010 10:04 am

Daniël schreef:<knip>
Wel vind ik de kleuren een beetje raar over komen. Maar dat zal wel komen vanwege het licht zoals je zei.
Vindt je dit in het algemeen of bij bepaalde foto's. Ik heb wel wat bewerkt in NX2 maar ben hierin echt een beginneling. :oops:

In ieder geval bedankt voor je reactie.

Groeten Addy
Breda.......here we come(back)

Daniël

Bericht door Daniël » wo aug 11 2010 10:33 am

Algemeen.

Er zit een geel zweem overheen. Het zijn in ieder geval niet de kleuren die ik me kan herinneren.

Plaats reactie

Terug naar “Fotobespreking”