Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Tijdens onze trip door west Amerika zijn we ook naar Alcatraz geweest, hiervan een paar "sfeer" foto`s. Ik heb voor zwart/wit gekozen voor de soort sfeer die daar hangt.
Ik hoop dat jullie er hetzelfde in zien als wat ik dacht te zien....
Commentaar en reacties zijn welkom, ik ben nog maar pas begonnen met fotografie.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Ik vind het een geslaagde serie hoor Stefan. Mooie omzetting naar zw/w. Ik ben zelf ook in Alcatraz geweest, dus ik herken het allemaal. Erg leuk om daar geweest te zijn. Een paar in kleur laten zien is misschien ook een optie. Ter afwisseling. Maar erg goed gelukt zo. Vwb foto 1 en kleur sluit ik me bij Roel aan.
Zo heel erg mooi vind ik ze niet als ik zo vrij mag zijn. En dan doel ik dus meer op een zwart/wit versie.
De kleuren die zich in Alcatraz bevinden zijn van zichzelf sober genoeg om dat mooi weer te geven. Misschien nog een vleugje cross-processing er over heen en ik denk dat je foto's een stuk sprekender zullen zijn.
...totdat ze mij vertelden dat het ook met een nikon...
Wat een prachtige serie heb je hier geplaatst .
De enorme sfeer en geschiedenis van deze gevangenis is enorm , en jij het dit mooi weten vast te leggen .
Ik vind de z/w serie echt bij de sfeer passen , netjes gedaan .
groeten jos
D300 / MB-D10 / D60 / AF-S NIKKOR 18-200 mm VRII / 10-24 mm / 17-50 mm F/2,8 VC / AF-S Nikkor 70-300 mm VRII / SB 700 / Manfrotto statieven
Idd, na 15 dagen iedere dag bijna 400 km rijden was ik het wel een beetje zat en iedere avond in een ander hotel is dan wel weer grappig.
Maar ik had voor geen goud willen missen, die parken zijn zo prachtig!
Maar de volgende reis naar de USA is alweer gepland, Orlando en Miami worden de volgende slachtoffers voor de camera.