Avondwandeling

Plaats hier foto's (gemaakt met een Nikon camera) die je graag wilt laten zien. Het gaat hier om de inhoud van de foto's, en niet zozeer om de technische kwaliteiten.
Plaats reactie
j.a foto

Avondwandeling

Bericht door j.a foto » vr aug 13 2010 10:58 pm

Het is al weer even geleden dat ik hier iets heb geplaatst nu weer een bijdrage van mij.
Vanavond even heerlijk gewandeld aan de buiten rand van het bosgebied hier in de buurt.
Om een of andere reden komt de scherpte niet goed uit hier op de site.
Op zoom waar deze 2 foto's ook op staan is de scherpte wel goed hier onder de links.
http://zoom.nl/foto/1506177/landschap/i ... lands.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://zoom.nl/foto/1506205/landschap/i ... elpad.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik hoor graag wat ik hier aan kan doen.
gr j.a foto

Hier de 2 foto's

Foto 1

Afbeelding

foto 2

Afbeelding
Laatst gewijzigd door j.a foto op za aug 14 2010 8:12 am, 1 keer totaal gewijzigd.

GdP

Re: Avondwandeling

Bericht door GdP » vr aug 13 2010 11:53 pm

Het is jammer, maar ik zie geen EXIF informatie! Er valt dus weinig over de foto's te vertellen.

De eerste foto vind ik de mooiste, al ziet het er allemaal zo verweg uit.

Patrick
Clublid
Clublid
Ervaringsniveau: *****
Foto's bewerken toestaan: Ja
Contacteer:

Bericht door Patrick » za aug 14 2010 2:56 am

j.a foto schreef:Om een of andere reden komt de scherpte niet goed uit hier op de site.
De foto's worden standaard wat verkleind afgebeeld. Ik neem aan dat ze wel de verwachte scherpte vertonen als je op de foto klikt?
Patrick | Instagram | Flickr | Nikon Z8 + Zf + D700 plus best veel glaswerk, een Fujifilm X-T3 met wat objectieven en een Leica Q3 point-and-shoot

j.a foto

Bericht door j.a foto » za aug 14 2010 8:17 am

De foto's hebben een langste zijden van 1000 pix en 300dpi bij picasa kan ik maar voor 800pix max kiezen.
Als je op de foto klikt zijn ze inderdaad scherper maar wat kan ik eraan doen dat ze al gelijk mooi scherp hier op de site verschijnen.
gr j.a foto

Plaats reactie

Terug naar “Foto presentaties”